ברוך השב: ברוך דגו חתם רשמית בעירוני אשדוד

ברוך השב: ברוך דגו חתם רשמית בעירוני אשדוד

הבשורה אולי הגדולה ביותר העונה בענף הכדורגל של העיר אשדוד, הגיעה היום (חמישי). ברוך דגו חתם רשמית בקבוצת האוהדים של מכבי עירוני אשדוד, ויהיה השם הגדול ביותר של הצהובים מאז היווסדם מחדש לפני כשנתיים. השחקן נפגש היום עם חברי ההנהלה הנבחרת של עירוני אשדוד במלון west בעיר וחתם על החוזה.

דגו (35), החל את דרכו בעירוני אשדוד המיתולוגית כבר בעונת 1997, אז כילד בן 16, ולאחר שלוש שנים מוצלחות השתדרג ויצא אל מחוץ לקן האוהב של עיר הנמל הדרומית ועבר למכבי תל אביב הגדולה.

עם הצהובים, רגע השיא שלו היה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשכבש בקמפיין שלב הבתים מול אימפריות גדולות ביבשת לדוגמת יובנטוס ואייאקס אמסטרדם. בהמשך דרכו בכדורגל הישראלי, דגו שנחשב לאחד הגדולים בישראל מתחילת המילניום, זכה באליפות עם מכבי תל אביב, פלוס שלושה גביעי מדינה, ועם הפועל תל אביב לאחר מכן הניף פעמיים את הגביע הכסוף.

בין היתר דגו עבר לקריירה מעב לים בקפריסין, ובארבע השנים האחרונות היה הגורם העיקרי בהצלחתה של הפועל אשקלון והעלה אותה עד לליגת העל. כעת כאמור, דגו יקווה לעשות את הדרך הדומה גם עם קבוצת נעוריו, וללא ספק יגרום ללא מעט התרגשות בקרב האוהדים בצהוב בימים הקרובים.

אותם אוהדים לא יכלו להטמין את התרגשותם מהמהלך הגדול " ברוך זאת הנשמה של עירוני. הוא יוביל אותנו לדרך טובה ונכונה" אמרו בקבוצה".

דגו הוסיף " שמח שחזרתי לעירוני. מאמין שנחזיר את הקבוצה למקום הטבעי שלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*