בראשון הקרוב קניון סימול יפתח עם חנויות חדשות

בראשון הקרוב קניון סימול יפתח עם חנויות חדשות

בשורה לתושבי העיר אשדוד קניון סימול יפתח ביום ראשון הקרוב ואיתו חנויות חדשות בהן סניף מקדונלדס הכשר ורשת הסטוק בקומה השניה כמו גם אפריל – בית אופנה לשמלות ערב וכלה.

בשורה לתושבי העיר אשדוד, במסגרת פתיחת המסחר ביום ראשון הקרוב קניון סימול יפתח את שעריו ויתחדש בחנויות חדשות. רשת המזון המהיר מקדונלדס תפתח בקניון סניף חדש וכשר וגם רשת הסטוק המציעה מוצרים לבית ואביזרים. החנויות החדשות יפתחו בקומה השניה. כמו כן, אפריל בית אופנה לשמלות ערב וכלה יפתח את שעריו בקומת הכניסה. בהמשך צפויות להיפתח חנויות חדשות נוספות.

קניון סימול הינו מתחם הפנאי והבילוי לתושבי העיר אשדוד והסביבה. הוא מונה מעל 80 חנויות ומסעדות. הקניון יפתח על פי הנחיות משרד הבריאות לפי התו הסגול המחמיר. כאשר לרווחת הלקוחות יוצבו עמדות אלכוג'ל, בדיקות חום ושמירת מרחק. במסגרת ההערכות הקניון עבר חיטוי וניקוי כללי עם שילוט חדש לשמירה על ההנחיות.

לדברי שירן גוזלצני מנהלת השיווק של הקניון: "אנחנו שמחים לחזור לשגרה באופן בטוח ולהמשיך לשמש כמקום פנאי ובילוי מוביל עבור תושבי העיר אשדוד והסביבה. אנו קוראים לקהל לקוחותינו להמשיך להקפיד על הכללים ולשמור על הבריאות. הקניון בתקופה זו התחדש הן מבחינת מתקני הבטיחות עבור ציבור לקוחותינו והן מבחינת המגוון של החנויות החדשות שפתחו ויפתחו את שעריהן בקרוב".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*