בעקבות החוסר במועמדים: אבי אמסלם מצטרף לרשימה

בעקבות החוסר במועמדים: אבי אמסלם מצטרף לרשימה

אם חשבתם שהמצב המסובך באשדוד לא יכול להסתבך יותר תחשבו שוב. מועצת חכמי התורה בוחרת לתמוך במועמד שלה עצמה לראשות העיר ולא בברק סרי שהיה הפייבוריט שלה על פני יחיאל לסרי בו תמכה הסיעה במשך שנים. אין ספק שהקרע עם יהדות התורה עומד חזק ברקע ההחלטה ובש״ס כמו בש״ס אם זה לא יילך בכח זה יילך בעוד יותר כח.

לא נעט מדברים על מהלך מבויים ומתוכנן כדי לנסות ולגרום לפרוש מהמרוץ או לגרום להעמיד את אגודת התורה בפינה חשוכה ולגרום לה מחוסר ברירה ונאמנות לבורא עולם לשנות את ההחלטה שלקחה כשהחליטה לתמוך ביחיאל לסרי, מה שנקרא ״לא רציתם בטוב? בואו בכח!״

לאבי אמסלם אין סיכוי להיבחר זה ברור לגמרי, למרות ההתחרדות של העיר אמסלם הקדים את זמנו בכמה מערכות, אשדוד עדיין מסורתית אך עדיין לא מוכנה לשלטון חרדי, אולי המהלך נועד להרתיע את יחיאל אבל חושף את תכנית העל של 2 המפלגות – להפוך את העיר לעיר דתית חרדית מה שנראה רחוק היום.

לפעמים, מקרים קיצוניים גורמים לך לעשות מעשים קיצוניים, אין ספק שהחתימה של יהדות התורה התקבלה בזעם גדול בש״ס, התכנון להפיל את יחיאל או לגרום לו לפרוש היה נראה סגור אך החתימה עם ג׳ טרפה את הקלפים וגרמה לרוח משמעותית ולזריקת מרץ במחנה לסרי עובדה שהוציאה אותם משלוותם.

על פניו, אם מדובר במהלך הרתעתי ליהדות התורה אולי הוא יתברר כמבריק וצריך לראות איך ישחקו שחקני אגודה במגרש הנאמנות, המוסר וקיום ההבטחות. איש לא ייפול מהכיסא אם יחזרו על מהלך 2008 כשסובבו לצילקר המנוח את הסכין בדקה ה-90, האם לסרי יחווה את אותה חוויה? ימים יגידו.

אם הכל נכון לכאורה, הגיבור הטראגי של הסיפור של הסיפור הוא דווקא ברק סרי שאחז בשני האשכולות כשיצא בפסח למסע של חייו, אם תראו אותו רגוע ושליו תדעו שכנראה הקונסיפרציה אולי מחזיקה מים, אמסלם, כך ברור לכולנו הוא לא המועמד האולטימטיבי לראשות עיר כמו אשדוד, עצם העובדה שכולם חושבים שמדובר בתרגיל כזה או אחר מראה שהאופציה נראית לא ממש הגיונית. יש פה הרבה נקמה, הרבה יצרים, והרבה מאוד סגירות חשבון, ההימור שאבי אמסלם לא יסיים את המרוץ לא נראה כהימור מסוכן, ובש״ס מהמרים בעיקר להפיל את יחיאל.

נשאר לראות כרגע מה תהיה הכרזתו של יחיאל, החלטה חד משמעית של ריצה עד הסוף תכניס קצת פלפל לעלילת הנקמה.

מה זה אומר על שאר המועמדים?

הם בצדק ימשיכו לרוץ אחרי הקולות הלא מסומנים ולא סקטוריאליים שלמרבה הפלא עדיין הינו הרוב, כל מה שנשאר להם לעשות זה לצבוע את הקמפיין בשחור גוועלד מעוצב ולהזניק את אחוזי ההצבעה. המרוץ של אמסלם פותח את המרוץ לפוטנציאל מחאתי שהמחאה מלפני 5 שנים היתה רק הפרומו.

אשדוד מתעוררת למציאות חדשה… תתכוננו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*