בעל עסק, כך תחסוך הרבה זמן בבנק

בעל עסק, כך תחסוך הרבה זמן בבנק

אם גם אתם בעלי עסק בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם אתם בוודאי מסכימים שאחד מהדברים החשובים ביותר לכל עסק הוא ההתייעלות. ככל שבעל העסק ידע להתייעל מבחינת זמנים ופעולות, כך הוא יכול להספיק כמה שיותר דברים מדי יום וכאמור, זמן שווה כסף. במאמר זה נפרט בהרחבה אודות אחד הכלים החשובים ביותר לכל עסק אשר מקבל צ'קים מלקוחותיו : סורק הצ'קים.

לא צריך לבזבז זמן בבנק

רוב העסקים מפקידים צ'קים מדי יום וזאת על מנת להימנע מלקחת את הסיכון שמא הצ'ק יישאר בעסק וייגנב. אמנם יש עסקים שמפקידים צ'קים מדי כמה ימים, אך הברירה הטבעית של כל בעל עסק הוא לישון בראש שקט, כאשר הוא יודע שהצ'קים הופקדו בבנק ואין סיכוי שמשהו יקרה להם. אם בעבר הלא רחוק רוב בעלי העסקים היו צריכים להתמודד עם התורים הארוכים בהמתנה לפקיד הבנק ולהתאים את עצמם לשעות הפעילות של הבנק ובכך לדחות ענייינים חשובים של העסק, כיום הדברים השתנו וניתן לסרוק את הצ'קים בעסק ולוותר על ההמתנה בתור בבנק. הקסם שגרם לאפשרות הזאת נקרא: מכשיר לסריקת צ'קים.

סורק צ'קים – מה תפקידו?

יש אפשרות לרכוש מכשיר שסורק צ'קים במהירות ישירות מבית העסק ישירות לבנק ועל ידי כך להימנע מבזבוז של זמן מיותר. מה שאתם צריכים לדעת הוא שבשנת 2017 חוק הסליקה האלקטרונית נכנס לתוקף במדינתנו, דבר שאפשר לבעלי העסקים לשדר את הצ'קים לבנק באמצעות קובץ מבלי הצורך להגיע פיזית לבנק ולהמתין בתור עד אשר הפקידה סרקה את הצ'קים פיזית. נכון להיום יש אפשרות לבחור לפעול ממערכת מסויימת הכוללת פונקציות של הנהלת חשבונות. אותה מערכת תמיד כוללת סורק צ'קים אשר קורא את כל הפרטים שעל הצ'ק ומזין אותם ישירות למערכת הנהלת החשבונות. בנוסף, המערכת מצלמת את הצ'ק משני צידיו כפי שבנק ישראל דורש. לאחר שידור הצ'ק לבנק הנבחר, מתקבל מהבנק אישור על ההפקדה והחשבון מזוכה.

נכון להיום, רוב העסקים רוכשים מכשיר אשר סורק צ'קים במהירות ישירות מבית העסק שלהם ועל ידי פעולה זאת, הם מתייעלים וחוסכים זמן מבוזבז בבנק. בנוסף, פעמים רבות הם בוחרים לרכוש מכשירים משולבים, כמו למשל ממיינת צ'קים אשר גם סורקת וגם ממיינת או מכשיר שסורק צ'קים ומדפיס אותם לאחר מכן. אז אם גם אתם מעוניינים לחסוך לעסק שלכם משאבים וזמן יקר, הגיע הזמן להתחיל ולברר איזה סוג סורק צ'קים יכול לשרת אתכם באופן הטוב ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*