בעלי עסקים באשדוד עולים לרשת האינטרנט!

בעלי עסקים באשדוד עולים לרשת האינטרנט!

מיזם הסטארטר הדיגיטלי החל לפעול באשדוד. ענקיות האינטרנט Google ו-Wix ועמותת ׳עתידים׳, יעניקו בחינם עשרות חבילות דיגיטליות לבעלי עסקים באשדוד.

במסגרת מיזם הסטארטר הדיגיטלי ייהנו עסקים מחבילה הכוללת: עמוד אינטרנט לעסק, כרטיס בית עסק בגוגל, מערכת להפצת ניוזלטר, עמוד פייסבוק עסקי, זיהוי על פי שם העסק ב Waze, ליווי והדרכה של העסק במשך חודש * והכל – בחינם

האגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד חבר לתכנית 'עתידים' שמובילה את המיזם ויחד עם מעוף אשדוד לעסקים הם פועלים להפצת התוכנית וקידום נוכחות של עסקים ברשת האינטרנט. תוכנית 'הסטארטר הדיגטלי' הושקה לאחרונה עבור עסקים בפריפריה, בנוכחות שר האוצר משה כחלון, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, מייסד עתידים, רב אלוף (במיל׳) שאול מופז, מנכ״ל Google ישראל וסגן נשיא Google העולמית, מאיר ברנד, נשיא Wix ניר זוהר, ראשי רשויות המשתתפות בפרויקט, עשרות בעלי עסקים קטנים ומתנדבים.

מטרת התוכנית היא  לסייע לעסקים קטנים בצפון ובדרום, להקים ולבסס פעילות דיגיטלית וליהנות מהתרומה שלה לצמיחת עסקיהם. שווי חבילת הדיגיטל שתוענק לבעלי העסקים מוערך באלפי שקלים והדבר היחיד שבעל העסק נדרש לעשות כדי ליהנות ממנה הוא למלא טופס ולהתחייב להתייצב לכנסים ולמפגשי ההדרכה. הליווי וההדרכה מבוצעים על-ידי סטודנטים ובוגרים של עמותת ׳עתידים׳ שגדלו באשדוד ורוצים לתרום לפיתוחה של העיר.

מיכאל משען, מנהל תכנית סטארטר דיגיטלי ב'עתידים' סיפר על החיבור עם  Goggle  ו-Wix ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ענקיות האינטרנט שהחליטו להפנות את המשאבים העצומים שלהן ולהירתם לטובת העסקים בצפון ובדרום.. אנו בעתידים גאים על ההזדמנות לרתום סטודנטים ובוגרים מוכשרים שלנו, ולהסתייע בהם כדי לקדם את העסקים והכלכלה בפריפריה. אנו קוראים לכמה שיותר עסקים בעיר לקחת חלק ולקדם את העסק שלהם".

ראש אגף פיתוח תעשייה בעיריית אשדוד, ד"ר סמדר איצקוביץ הוסיפה: "אנו רואים חשיבות רבה בחיבור עסקים מקומיים לרשת הדיגיטלית והגברת הנוכחות שלהם באינטרנט. המטרה היא לחשוף את פעילות העסקים בפני לקוחות ושותפים נוספים ובכך להגדיל את הפעילות והרווחיות שלהם"

כל עסק שייקח חלק במיזם יקבל כלים דיגיטליים מותאמים עבורו וליווי שיסייע לו להשתמש בכלים בכוחות עצמו. עסקים המעוניינים להצטרף לתוכנית מוזמנים לחפש בגוגל "סטארטר דיגיטלי". לפרסום ברשת: קישור לפרטים נוספים והרשמה: https://digitalstarter.withgoogle.com/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*