"בנמל אשדוד נושבת רוח חדשה וטובה"

"בנמל אשדוד נושבת רוח חדשה וטובה"

משה קפלינסקי, יו"ר ועדת התובלה של התאחדות התעשיינים: "בנמל אשדוד נושבת רוח חדשה וטובה".

בסיור של וועדת התובלה של התאחדות התעשיינים, בהובלתו של יו"ר הועדה, האלוף במיל' משה קפלינסקי, זכה נמל אשדוד לתשבחות על אופן תפקודו במבצע צוק איתן ועל השינויים החיוביים בטכנולוגיות ובשירות שקרו בחודשים האחרונים.

חברי ועדת התובלה של התאחדות התעשיינים סיירו אתמול בנמל אשדוד והשתתפו בדיון מיוחד. בסיור השתתפו בעלי ומנהלי מפעלים שונים וכן, יו"ר ועדת התובלה, האלוף במיל' משה קפלינסקי שמכהן כיום כמנכ"ל חברת המלט נשר.

בדיון הציג בפניהם יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד (בפועל) את השינויים הארגוניים בתחום השירות, התפעול והטכנולוגיה שהוכנסו בחודשים האחרונים לנמל וענה לשאלות המשתתפים.

קפלינסקי אישר שהשינויים שאותם הציג בלומנטל הם אכן חיוביים  ואמר כי "בנמל אשדוד נושבת רוח חיובית חדשה וכי הם מרגישים בחודשים האחרונים שיפור משמעותי בשירות ובתפעול של הנמל" קפלינסקי אף ציין כי "נמל אשדוד הוא נמל הבית של הרבה מאוד תעשיינים והוא מאמין כי זה יישאר כך גם בעתיד".

כמו כן במהלך הדיון, בירכו המשתתפים בדיון את הנהלת נמל אשדוד ועובדיה על פעילותם במהלך מבצע צוק איתן שהייתה יעילה מאוד למרות הסכנה.

הדיון נחתם בסיכום כי יוקמו צוותי עבודה מיוחדים יחד עם התעשיינים לקידום וטיפול נושאים שונים אשר העלו התעשיינים במהלך המפגש ובביקור במרכז המבקרים של הנמל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*