בניית גני שעשועים ומתקני כושר וספורט

בניית גני שעשועים ומתקני כושר וספורט

בניית גני שעשועים ומתקני כושר וספורט, תורמים לפעילות של הציבור בזמן הפנאי. המבוגרים וכן הילדים נהנים מגנים אלה, הילדים משתעשעים במתקנים המותאמים להם ולגילם ואילו המבוגרים מתעמלים במתקני הכושר.

גני שעשועים ברחבי הארץ

פעילות ספורטיבית תורמת רבות לחיזוק הגוף ולבריאות הנפש, זה המקום שבו כולם נרגעים מהמטלות השונות של היום יום והילדים נהנים ויכולים לשהות ולטפס של מתקני שעשועים לאורך פרקי זמן ארוכים.

בשנים האחרונות הוקמו גנים שמרוכזים בהם מתקני כושר במקומות רבים בארץ. מתקני הכושר מבוססים על משקל הגוף, גובהו של המתעמל וגילו. לאור התקנים החדשים שנקבעו על ידי מכון התקנים בישראל, נהנים המתאמנים ממתקנים בטיב מעולה שהם עמידים לתנאי מזג האויר המשתנה ולשינויי הטמפרטורה בעונות השונות. כמו כן משטחי הפלסטיק או המתכת עמידים לקרינת UV  והם אינם רעילים וגם אינם מתחממים מהר, דבר שהוא מסוכן לספורטאים.

סיעור המוחות לפני תכנון כל אחד מגני השעשועים מוביל להתקנה של התקנים האופטימליים המותאמים לקבוצות הגיל השונות. כך יש בהם מתקנים לפעוטות, לילדים ולבוגרים. כמו כן מתקנים ייחודיים לבעלי מוגבלויות.

מתקני שעשועים

בהקמה של מתקני השעשועים עמידים ואיכותיים, חושבים בראש ובראשונה על בטיחותם של הילדים ושל המבוגרים. לכן כל המתקנים עוברים בדיקה מדוקדקת כדי לוודא שהם בטיחותיים ועומדים בתקנים המחמירים של תו התקן הישראלי.

כדי להשלים את נוחות השימוש, מתקינים מעל גני השעשועים ציליות מבדים ייעודיים למטרה זו אשר חוסמים את הקרניים החמות של השמש. בנוסף לכך בחלק התחתון של הפארק מתקינים דשא סינטטי או לחלופין משטח גומי וכך כולם לא נחשפים לחול שהיה בעבר והיו בו זיהומים רבים.

אופציות של משחקים לילדים

יש מתקני טיפוס לילדים הקיימים בכמה גרסאות כמו קיר טיפול ישר, מתעגל, סולמות חבלים, תורן או פירמידה שמטפסים עליהם באמצעות חבלים או אביזרים שמסייעים לילדים לטפס מעלה מעלה לגובה.

הטיפוס עוזר מאד בשלבי ההתפתחות של כל ילד מבחינה גופנית ומנטלית, הוא חושב ומתכנן איך עליו לטפס בצורה הטובה ביותר במקומות השונים ולכן מפעיל את הכישורים שלו ופועל בדרך עצמאית לטיפוס בטוח ומושלם. הרצון להצליח מדביר את שאיפות של כל ילד ואת הרצון להישגיות מול חבריו ואחיו.

תוכנית הטלוויזיה נינג'ה ישראל השפיעה מאד על הילדים והם מנסים לחקות את מצליחני הנינג'ה הבוגרים. מתקני השעשועים גורמים לילד להבין שספורט הוא גורם חשוב באורח החיים שלהם. הילדים מפתחים תחרותיות במתקנים אלה כדי לנצח את החברים הם משתדלים מאד שהפעילות על המתקנים תהיה מוצלחת.

כך הם משפרים את הדימוי העצמי ואת הביטחון העצמי שלהם, דבר שילווה אותם לאורך שנים. הם נהנים להוציא אנרגיה ועם זאת להיות זהירים ולהיות כל הזמן בקשר עין עם אחד ההורים שנמצא איתם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*