בניית אתרים ככלי שיווקי: איך עושים את זה נכון

בניית אתרים ככלי שיווקי: איך עושים את זה נכון

לכל עסק יש את החזון ואת השאיפות שלו, וזוהי הסיבה שכל בעל עסק יצטרך לחשוב מחוץ לקופסה בכדי לממש את חזונו. עד לפני עשור, בניית אתרים הייתה בגדר רשות עבור עסקים וחברות – אך נכון להיום מדובר על עניין שהוא בגדר חובה. עסק שלא יהיה קיים באינטרנט, אפשר להגיד באופן חד משמעי כי הוא לא יהיה קיים בכלל. מדובר על טעות שעלולה בדיעבד גם לעלות מאוד ביוקר.

בניית אתר חדש לעסק יכולה לשמש גם בתור כלי שיווקי, וחשוב מאוד לעשות זאת בצורה הכי נכונה שיש. למרות כל ההתרגשות והרצון החיובי, מספיק שתעשו טעות אחת קטנה בכדי להחזיר את עצמכם לאחור. אז איך תוכלו לבנות את האתר האידיאלי ביותר לעסק?

תבחרו שותפים נכונים לדרך

לפני שאתם בכלל מתחילים לצעוד קדימה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה בעצם לבחור את השותפים הנכונים לדרך. אנו כמובן מדברים על אנשי המקצוע שהם אלה שיבנו עבורכם את האתר, והם אלה שייקחו את החזון שלכם צעד אחד קדימה. יש לא מעט חברות ועסקים המציעות שירותי בניית אתרים, והמשימה שלכם תהיה לבחור את האנשים הנכונים שאיתם תרצו לעבוד – אנשים שיוכלו לסייע לכם לממש את החזון האמיתי מאחורי האתר.

התאימו את האתר לקהל היעד הרלוונטי

תזכרו כי האתר שאתם בונים איננו מיועד עבורכם, הוא מיועד עבור קהל היעד שהם גם יהיו הלקוחות העתידיים. זוהי הסיבה שלכל אורך הדרך, חובה עליכם לחשוב על קהל היעד לכל אורך הבנייה. אם הבנייה לא תהיה מתאימה לקהל היעד, הוא ככל הנראה לא יגלוש באתר – ואתם עלולים לפספס את הפוטנציאל הטמון באתר. אם תדאגו להתאים את האתר לקהל היעד, אותם גולשים לא רק שכן יגלשו באתר – הם גם כמובן יבצעו עסקאות.

הכניסו לאתר תוכן באופן קבוע ורציף

בניית אתרים היא אחד מהכלים החשובים ביותר בכדי להגדיל את כמות החשיפה לעסק, אך בו בזמן אתם צריכים לזכור כי הקמת אתר זוהי משימה לא קלה. בכדי שהאתר יהיה מעניין ומושך, עליכם לדאוג כי יכניסו אליו תוכן באופן קבוע ורציף, תוכן שכמובן יהיה רלוונטי עבור קהל היעד שלכם. זוהי הסיבה שבגינה אסור לכם לנוח על זרי הדפנה, כי אם לא תהיו עם יד על הדופק אתם עוד עלולים לפספס את הרכבת.

תדאגו שהאתר יהיה נוח ונגיש

עוד משימה שמוטלת על הכתפיים שלכם ושל השותפים לדרך שאותם בחרתם, היא לדאוג לכך שהאתר יהיה מספיק נוח ומספיק נגיש. אתרים שלא יהיו בנויים בצורה נכונה, לא יוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם – וזה בהחלט יכול להיות פספוס מאוד משמעותי. שווה לכם להקדיש מחשבה יתרה על כל אלמנט שאתם בונים, כך תוכלו להיות בטוחים כי בסוף גם תהיו בדרך הנכונה – ותוכלו להפוך את האתר שבניתם לכלי שיווקי מהמעלה הראשונה מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם.

תדאגו להיות זמינים גם באתר

בניית אתרים כמו שאמרנו מביאה איתה לא מעט אתגרים שונים ומגוונים, עוד אתגר הוא כמובן עניין הזמינות ללקוחות השונים. בכדי שתוכלו לשווק את האתר, ובכדי שתוכלו לקבל ממנו את מירב התועלת – חובה עליכם להיות זמינים עד כמה שאפשר. כך תוכלו לספק תשובות לשאלות של הלקוחות השונים, והזמינות תיתפס כיתרון משמעותי שעל פיו הלקוחות עשויים לעשות את ההחלטות שלהם. לעיתים דווקא העניינים שהם נראים לכם כעניינים בסיסיים מאוד, הם אלה שיספקו את האקס פקטור המיוחד.

חברת THM תשמח לעצב ולבנות עבורך אתר אינטרנט מקצועי. צרו קשר בטלפון 03-9337788.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*