בן 60 שנחתך זכה לפיצוי של כ-300 אלף ש"ח

רועי

רועי

תושב אשדוד כבן 60   שנחתך באצבעותיו  במהלך עבודה במפעל זכה לפיצוי של כ-300 אלף  שקלים. את האיש ייצג עורך הדין דניאל אדזיאשווילי מאשקלון

תאונה שאירעה לפני כשלוש שנים, בשנת 2012, גרמה לעובד, אז בן 59 לאבד את היכולת להשתמש באצבעותיו ביד שמאל לאחר שנחבל קשות במהלך עבודה. במשך שנים עבד במפעל ליצור אלומיניום, עד שקרתה התאונה: מכונה שאיתה עבד החלה לנוע בפתאומיות ובמהירות לאחר שהוציא פיסת אלומיניום שנתקעה במסילה. המכונה דרסה את אצבעותיו וגרמה לחתכים עמוקים ולקטיעת אחת האצבעות. הוא הובהל במהירות לבית החולים ברזילי באשקלון, שם קיבל טיפול דחוף.

שלושה חודשים ישב העובד הפצוע בבית, עד שחזר לעבודה, אך עקב מוגבלותו נאלץ להחליף משרה ולעבוד פחות שעות. השכר נפגע בהתאם. העובד החליט להגיש תביעה לביטוח הלאומי ופנה לעורך דין דניאל אדזיאשווילי מאשקלון, המתמחה בנזקי גוף. הביטוח הלאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה ונתן לעובד תחילה נכות זמנית, ובהמשך נקבעו לו 21 אחוזי נכות לצמיתות. בנוסף קיבל העובד סכום של כ-60 אלף שקלים בכמה פעימות, וקצבה חודשית בסך 1,200 שקלים אותה יקבל עד גיל הפנסיה (סה"כ למשך 8 שנים). בסך הכול יקבל העובד מהביטוח הלאומי 175 אלף שקלים.

השלב הבא היה לתבוע את חברת הביטוח של מקום העבודה. בתביעה טען עו"ד אדזיאשווילי כי מדובר ברשלנות של החברה, רשלנות שבעטיה נגרמה הפגיעה, עוד טען עו"ד אדזיאשווילי כי  "לאור גילו של התובע, נכותו, הכשרתו המקצועית וניסיונו התעסוקתי קיים חשש ממשי כי מרשנו לא יוכל להמשיך ולתפקד עד גיל פרישה", לפיכך דרש לפצות את העובד בסכום שיכסה על הפסדי השכר שנגרמו לו עקב התאונה. במסגרת הסדר פשרה שהושג בשבוע שעבר הגיעו הצדדים להסכמה כי חברת הביטוח תשלם לעובד פיצוי בסך 120,000 שקלים מבלי להודות באחריות לתאונה. סה"כ קיבל העובד פיצויים בסך 295,000 שקלים. יצוין כי  כיום העובד ממשיך לעבוד במפעל למחייתו.

face4

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*