בן עזרי לשר האוצר: ״תן יותר למשפרי דיור״

בן עזרי לשר האוצר: ״תן יותר למשפרי דיור״

יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד לשר כחלון: "תייעד 50% ממכרזי מחיר למשתכן לאוכלוסיית משפרי הדיור" – "אם רוצים להוריד את מחירי הדירות ולהגדיל את מלאי הדירות צריכים לייעד לאוכלוסיית משפרי הדיור, מחצית מהדירות במכרזים בשיטת מחיר למשתכן", כך הציעה עו"ד ורד צרפתי זבולון, יו"ר ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה בפגישה בין שר האוצר משה כחלון לנציגים בכירים מענף הבניין.

בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בכפר המכביה  נטלו חלק כ-10 נציגי הענף ביניהם מנכ"ל ארגון הקבלנים של אשדוד והשפלה שלומי בן עזרי והקבלן  עיוש רפאל, כמו גם ז'קלין אלפסי תושבת העיר, המשמשת כמנהלת הלשכה של השר.

יו"ר הארגון עו"ד ורד צרפתי זבולון הסבירה לשר כי מחיר למשתכן הוא פתרון טוב לזוגות צעירים מחוסרי דיור אך משפרי הדיור מהווים את נתח השוק העיקרי ולכן, מדובר בפתרון חלקי תוך הזנחת אוכלוסיית משפרי הדיור". לדבריה  כיום כיוון שהמכרזים בשיטת מחיר למשתכן מיועדים רק לזוגות צעירים מחוסרי דיור, בעלי קרקע פרטית העלו מחירים והמחירים ממשיכים לעלות. בשוק יש היצע של דירות  לזוגות צעירים אבל אין מספיק דירות לשאר האוכלוסייה.

השר  כחלון התייחס ברצינות להצעה והבטיח לשקול אותה בחיוב והוסיף כי ניתן יהיה ליישמה רק במכרזים שיפורסמו בתחילת שנת 2017, קרי בעוד כחצי שנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*