במד"א קוראים לציבור להגיע ולתרום דם

במד"א קוראים לציבור להגיע ולתרום דם

עקב מחסור חמור בדם בשל הירידה בהתרמות הדם ולקראת תקופת החגים במד"א קוראים לציבור להגיע ולתרום דם.

בשל מחסור חמור בדם, בעקבות הירידה בהתרמות דם לקראת תקופת החגים שחלים השנה באמצע השבוע וימנעו משרותי הדם של מד"א לקיים התרמות דם, פונים במד"א לציבור להגיע ולתרום דם החל מהיום, יום ג' (8.9.2015) ועד ליום ראשון (13.9.2015).

הירידה במלאי הדם במד"א גורמת לקשיים באספקת הדם לבתי החולים שעלולים להביא לפגיעה של ממש בפעילות הרפואה השוטפת ולדחיית ניתוחים.

המחסור קיים בעיקר במנות דם מסוג O, ובמנות דם עם  Rh שלילי מכל הסוגים.

כל תורם דם זכאי לקבל ביטוח דם לשנה, לו ולמשפחתו הקרובה.

במד"א מבקשים מהציבור לבוא ולתרום ד., מידע על עמדות התרמות דם אשר יוצבו בקניונים, באתרי תיירות, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ ניתן לקבל בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי) ובטלפון 1-800-400-101 (מענה אלקטרוני).

בנוסף ניתן לקבל מידע באתר מד"א באינטרנט בכתובת http://www.mdais.org/dam, בדף הפייסבוק הרשמי של מד"א http://www.facebook.com/mdaisrael ובאפליקציה של מד"א בסמארטפון.

על מנת להוריד את אפליקציית מד"א בסמארטפונים, יש להקיש את מילות החיפוש: 'מד"א', או 'תרמתי דם', או 'עזרה ראשונה' ב app-store של אפל, וב-play store של אנדרואיד או לסרוק את הברקוד

barcod

לסרטון הסבר על אפליקציית של מד"א ב Youtube לחץ כאן

עלולים לחול שינויים במקומות ההתרמה ו/או במועדי התרמות הדם

לפני הגעה למקום רצוי להתעדכן מראש

המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מאורגנות (מעל 25 איש) מתבקשים לפנות לבנק הדם בטלפון 03-5300469

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בתקופה זו אנו עדים לירידה בכמויות מנות הדם שמותרמות על ידי שירותי הדם של מד"א ועל מנת שנוכל להמשיך ולסייע בהצלת חיים ולהעניק לכל אחד את הטיפול הראוי לו והסיוע שלו הוא נזקק, אני קורא לציבור להגיע לנקודות ההתרמה בהן נערכות התרמות ולתרום דם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*