בלאק פריידי – כיצד להרוויח ולנצל את חגיגת הקניות של השנה

בלאק פריידי – כיצד להרוויח ולנצל את חגיגת הקניות של השנה

במהלך השנים האחרונות אימצנו כאן בישראל כמה וכמה מועדים ומנהגים אשר מגיעים מחו"ל ובעיקר מארצות הברית, חלקם מנהגים צרכניים גרידא. דוגמה טובה לכך היא "בלאק פריידי" ("יום שישי השחור") – הכינוי של יום שישי אשר פותח באופן מסורתי את עונת קניות החגים בארצות הברית, העונה הנמשכת בין חג ההודיה הנערך בתחילת נובמבר ועד לחג המולד וערב ראש השנה האזרחית החדשה, הנערכים בסוף דצמבר. מאחר ומדובר במנהג אשר כבר אומץ לחלוטין בשנים האחרונות גם כאן בישראל – כיצד גם אנחנו יכולים להרוויח מחגיגת הקניות של "בלאק פריידי"?

מגוון עצום של מבצעים ועסקאות אטרקטיביות בבלאק פריידי

חלקנו אולי לא לגמרי מבינים עדיין מהו בלאק פריידי ומה פשרם של כל מועדי וחגי הקניות הללו, אך מבחינה מסוימת זה לא משנה עבור מי שמעוניין פשוט ליהנות ממבצעים והנחות חסרי תקדים אשר מופיעים פעמים רבות בדיוק בתקופה זו של השנה, ובפרט ביום שישי השחור.

מה שחשוב לדעת ולהכיר בשלב זה הוא כי בבלאק פריידי ובמספר מועדים נוספים במהלך החודשיים שבין תחילת נובמבר לסוף דצמבר ניתן ליהנות ממבחר עצום ומגוון ביותר של מבצעים והנחות שלא מוצאים לאורך השנה, וזה נכון גם עבור מדינה כמו ישראל בה כלל לא חוגגים את חג ההודיה או את חג המולד, ותקופה זו של השנה לא נחשבת באופן מסורתי לתקופה של קניות.

למבצעים וההנחות המשמעותיים של בלאק פריידי שותפים כאמור אינספור חברות ובתי עסק, יצרנים גדולים וקטנים, רשתות סיטונאיות המפיצות ומשווקות מוצרים בחנויות ענק ובתי עסק קטנים ומשפחתיים גם יחד. בעידן של קניות באינטרנט ומשלוחים זולים מסביב לעולם, אנחנו כאן בישראל שותפים לכל דבר ועניין לחגיגת הקניות הזו, וגם אתם/ן יכולים/ות להרוויח ממנה לא מעט.

היכן ומתי לחפש אחר מבצעים של בלאק פריידי? הכירו גם את ShoppingIL

אז היכן כדאי שנתחיל לחפש אחר מבצעים אטרקטיביים של בלאק פריידי אשר רלבנטיים גם עבורנו כאן, בישראל? התשובה היא פשוטה וחד משמעית – באינטרנט, כמובן, ועדיף באתרים המתמחים בצרכנות, קניות, מבצעים, קופונים וכיוצ"ב.

ומתי נרצה לחפש את המבצעים הללו? ובכן, בלאק פריידי נערך כאמור בתחילת נובמבר, ובהקשר זה מומלץ להכיר בישראל את שופינג איי אל – זהו חג קניות אינטרנטי המיועד במיוחד עבור צרכנים ישראלים. במהלך יום זה (אשר בעצם מתפרס על פני יומיים שלמים) ניתן למצוא באתרי קניות וצרכנות ישראלים שלל מבצעים מיוחדים והנחות עבור מגון רחב ביותר של מוצרים. זהו בעצם חג הקניות המקוונות הישראלי… השנה הוא חל בתאריכים     9 – 10 לנובמבר (החל מחצות שבתחילת יום שלישי ה 9 לחודש ועד לחצות שסוגר את יום רביעי).

אתרי צרכנות וקניות למיניהם בעצם מייבאים ומנגישים עבורנו את המנהג של בלאק פריידי על שלל המבצעים וההנחות שבתי עסק מכל רחבי העולם מוכנים להעניק במועד זה, אך ביתר שאת בתחילת נובמבר, בחג הקניות הישראלי – ShoppingIL.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*