בי״ס אילנות מציג: משפחה בטוחה בדרך

בי״ס אילנות מציג: משפחה בטוחה בדרך

תלמידי בית הספר אילנות השתתפו השבוע ביום בטיחות בדרכים שנערך בבית הספר. הנושא שעמד במרכז הפעילות היומית, כחלק משבוע בטיחות הדרכים, היה "משפחה בטוחה בדרך". התלמידים נפגשו עם שוטרת קהילתית, עצבו כרזות והעניקו תשורה לנהגי ההסעות. העיקר להיזהר בדרך.

בטיחות בדרכים הוא מהנושאים החשובים עליהם נותנים את הדעת בכל המסגרות והמערכות. העובדה שמספר הנפגעים בתאונת דרכים אינו יורד באופן דרמטי, מדירה שינה מעיני רבים ורק חינוך נכון יכול לסייע בהתמודדות עם אחת המכות הקשות ביותר במדינה. כך, כבכל שנה, ציינו בבית ספר אילנות את שבוע הבטיחות בדרכים, בפעילות מורחבת לכלל התלמידים. בכל יום הקדישו מחנכי הכיתות שיעור בנושא הבטיחות בדרכים והעלו את חשיבותו על סדר היום הלימודי.

"משפחה בטוחה בדרך" היה לנושא המוביל השנה והוא עמד על סדר היום בכל הכיתות. היה זה במסגרת יום הבטיחות בדרכים, שצויין ביום שלישי, 22 בנובמבר 2016, כשתלמידי בית הספר משתלבים בשלל פעילויות ובהן:

  • מפגש עם שלומית, השוטרת הקהילתית איתה בית הספר מקיים שיתוף פעולה זו שנה שניה. 
  • הכנת כרזה כיתתית בנושא "משפחה בטוחה בדרך" והשתתפות בטקס בית ספרי בו נציגים מכל כיתה הציגו את הכרזה שהכינו. 
  • השתתפות בצוות חשיבה מצומצם המורכב מנציגים מכל כיתת אם ונציגים מהצוות החינוכי של בית הספר. משימת הצוות היא לבחור את הכרזה שתייצג את בית הספר בתחרות הארצית.
  • משימה אחרונה – בסיום יום הלימודים יצאו תלמידי כיתה ה' אל מגרש החניה והעניקו לנהגי ההסעות בקבוק מים קרים, חטיף בריאות ואת תפילת הדרך.  נהגי ההסעות היו מאושרים מהמחווה של תלמידינו.

בבית הספר מציינים כי הצוות החינוכי דואג לשלב במהלך כל השנה תכנים רלוונטיים לנושא בטיחות בדרכים – בשיעורי זה"ב, בכיתות האם (בדגש על חילופי עונות) ולקראת יציאה לחופשות.

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*