בית ספר ״רעים״ מציג בתערוכת אונסק"ו בפראג

בית ספר ״רעים״ מציג בתערוכת אונסק"ו בפראג

בית ספר רעים מאשדוד זכה בתחרות בינלאומית שעורך ארגון אונסק"ו וייצג את ישראל ואת אשדוד בתערוכה שתוצג בפראג – בירת צ'כיה. בתערוכה, במסגרת שבוע הארכיטקטורה הבינלאומי, יוצגו ציורים של תלמידי בית הספר המתארים את נופיה ואת אתרי המורשת של אשדוד. כבוד לעיר, לבית הספר ולתלמידים.

בית ספר "רעים" יכול לרשום לעצמו הישג מרשים ולהתכבד בתלמידיו המוכשרים, אשר הרימו את הכפפה וביחד עם צוות המורים וסטודנטים לארכיטקטורה השתתפו בתחרות ציור בינלאומי שעורך ארגון אונסק"ו, הרשימו את צוות השופטים ונבחרו לייצג את ישראל בתערוכה שתתקיים בפראג, בירת צ'כיה.

במיזם תחרות הציורים הבינלאומי והכלל עולמי שעורך ארגון אונסק"ו, משתתפות מדינות רבות מכל העולם. הארגון הבינלאומי הפועל מטעם האו"ם ועוסק בשימור אתרי מורשת, יזם את הפרויקט המיוחד על מנת להנחיל לתלמידים ובבתי הספר ערכים נכונים למורשת ההיסטוריה האנושית ולתרבות העמים, בכל מקום ובכל אתר על הגלובוס.

ביה"ס רעים, יחד עם עוד שישה בתי ספר מהארץ, זכו בתחרות וייצגו את ישראל בתערוכה הבינלאומית. עבודות התלמידים אשר זכו לשבחים רבים יארזו בקרוב והמשלוח היצירתי יישלח אחר כבוד לפראג, שם תשולבנה ביצירות אחרות שתגענה מכל מדינות העולם.

תחילת המיזם באשדוד היה במפגש שערכו התלמידים וצוות המורים עם סטודנטים לארכיטקטורה של המרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפה. הסטודנטים הונחו לעורר דיון בבתי הספר באשר למהות האתר כאתר מורשת ולקשר בינו לבין התרבות והחברה המקומית. הסטודנטים הדריכו את הילדים במלאכת הציור, יצאו יחד איתם ועם מנהל בית הספר והמורה לאומנות לסיור עירוני, ביקרו באתרים המיוחדים המרכיבים את הנוף האורבני של העיר, צילמו את המקום וחזרו לבית הספר. הסטודנטים עצמם קיבלו הסבר קצר ממנהל בית הספר על האתרים בהם ביקרו וכאשר שבו לבית הספר החלו בעבודות הציור, יחד עם המורה לאומנות והתלמידים.

מנהל ביה"ס ירון שניידר שיבח את התלמידים המוכשרים ואת גב' סמדר ברדה, המורה לאומנות שהתגייסה למשימה והובילה את המיזם ללמידה משמעותית וחתירה למצוינות. "אין ספק שבזכות ערכים אלה, המנחים את המורה ואת כלל מורי ביה"ס בעבודתם, זכו התלמידים שלנו, ביה"ס רעים, העיר אשדוד ומדינת ישראל להכרה בינלאומית ולהצגת התוצרים שלהם בתערוכה  בפראג" אמר והודה כמובן לקבוצת הסטודנטים שליוו את התלמידים.

מנהלת אגף חטיבה צעירה במינהל החינוך גב' מרטין עובדיה שבחה את בית הספר על ההישג הנאה ואת התלמידים אשר הוכיחו כי חתירה למצוינות אינה רק יעד נכסף אלא מטרה מושגת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*