בית יבש בחורף – איך לבחור יועץ איטום?

בית יבש בחורף – איך לבחור יועץ איטום?

בשנים האחרונות החורפים בישראל גשומים במיוחד ומביאים למצבים רבים של הצפות ברחובות הערים, כמו גם חדירה של מים לדירות, בתים פרטיים ומבנים באשר הם. כאשר מדובר בבית שלנו, במקום היחידי שהוא כל כולו שלנו ושל משפחתנו ובו אנו אמורים ורוצים להרגיש בטוחים ומוגנים בכל מצב, חשוב לדאוג מבעוד מועד לאיטום איכותי ומספק אשר יבטיח כי פנים הבית יישאר יבש, נעים וחמים לאורך החורף כולו. יועץ איטום מקצועי הוא בדיוק בעל המקצוע הרלבנטי עבור אינספור בתים ודירות בישראל אשר מצב מערכת האיטום שלהם אינו וודאי או ברור

מתחילים בפנייה לחברת איטום מקצועית – כיצד נבחר יועץ איטום?

לפני שמגיעים לבחירה של יועץ האיטום בפועל, חשוב להדגיש עד כמה תפקיד זה חשוב מנקודת המבט שלנו, הלקוחות, ועד כמה נדרשת הכשרה מקצועית וניסיון עשיר בתחום על מנת להעניק ייעוץ אמין ואיכותי – איטום הוא כיום תורה שלמה, ענף גדול של ידע וטכניקות שונות הכולל חומרים ומוצרים שונים המתאימים לאיטום מבנים שונים, כמו גם שיטות המטפלות במבנים ומצבים שונים על פי המאפיינים הספציפיים וצרכי האיטום של כל מבנה ומבנה בפני עצמו. במילים אחרות – לא כל שיפוצניק שטוען כי הוא יכול לעשות עבורכם הכל, כל עבודה שתצטרכו בבית, בהכרח יידע כיצד לבחון בצורה יסודית ומקצועית את מצב האיטום בבית/דירה שלכם וכיצד לתת את המענה הטוב ביותר. לשם כך נדרש איש מקצוע המתמחה ספציפית בתחום האיטום, למד אותו לעומק ובצורה מקצועית ומחזיק בניסיון וב"גב" המקצועי הנדרש על מנת לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אותו "גב" מקצועי שאמור לגבות את יועץ האיטום בו נבחר הוא לרוב חברת איטום מקצועית במסגרתה עובד אותו יועץ. חברות איטום הן חברות המתמחות ספציפית בתחום זה ולא במגוון רחב של תחומים (כמו שנהוג בקרב בעלי מקצוע רבים בארץ…), ונותנות מענה לכל צורך או בעיית איטום, יחד עם אחריות מלאה לעבודה כמובן.

לכן, את תהליך בחירת יועץ איטום מומלץ להתחיל מפנייה לחברת איטום מקצועית, וותיקה, אמינה, מנוסה ומומלצת, ולבקש לקבל ייעוץ מטעמה. היועץ שתשלח חברה שכזו אמור להיות איש מקצוע מנוסה המתמחה במגוון עבודות איטום.

בחינה ביקורתית של המלצות יועץ האיטום

לאחר שהגיע אליכם יועץ איטום, בחן את המבנה ונתן לכם ייעוץ מקצועי, כדאי גם לבחון בעין ביקורתית את המלצותיו, ניתן ליצור קשר עם יועץ/חברת איטום נוספים, על מנת לקבל חוות דעת שנייה ולהשוות ביניהם.

מהי בחינה ביקורתית של המלצותיו של יועץ איטום? ובכן, במידה והזמנתם אותו בגלל בעיה מובחנת באיטום המבנה (למשל – כתמי רטיבות המתחילים להופיע בקירות הפנימיים), אתם בעצם כבר יודעים כי קיימת בעיה כלשהי במערכת האיטום של המבנה, כך שניתן לצפות לחוות דעת שכזו מהיועץ כמו גם להצעה לתיקון המערכת באמצעות איטום קיר חיצוני, איטום גגות או כל פתרון מקצועי אחר.

דרך נוספת לבחון את רמתו המקצועית של היועץ היא לבחון את הכלים והציוד בהם הוא משתמש, האם הוא משתמש בטכנולוגיה מתקדמות לאיתור נזילות במידת הצורך, איכות חומרי האיטום והאם הם עומדים בתו תקן, האם יש ברשותו תעודת אוטם מורשה ממכון התקנים והאם ניתנת אחריות לעבודה בכתב.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*