בית המשפט קיבל את תביעתו של גבי כנפו נגד גינזבורסקי

בית המשפט קיבל את תביעתו של גבי כנפו נגד גינזבורסקי

סאגה בת שנתיים הגיעה היום אל סופה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בו החליטה השופטת אביגיל כהן בפסק דינה לטובת ממ״ק ראש העיר גבי כנפו ונגד פעיל הציבור סער גינזבורסקי.

בחודש פברואר ידון בית המשפט בגנושא הפיצוי הכספי שיקבל גבי כנפולהזכירכםגובה התביעה עומד על 2,600,000 ש״ח (שני מיליון ושש מאות אלף ש״ח)

מ"מ רה"ע אשדוד גבריאל כנפו תבע את סער גינזבורסקי בעקבות פרשיית מע״ר דרוםגינזבורסקי החל בקמפיין נגדי למהלך אותו הוביל כנפו וזאת תוך כדי קמפיין מאסיבי ברשתות החברתיותשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביבאביגיל כהןקיבלה את תביעת לשון הרע שהוגשה נגד סער גינזבורסקי.

בקמפיין השמיץ גינזבורסקי באופן חריף את כנפו וטען כי מעשיו נגועים בניגוד ענייניםשחיתות ופגיעה בציבור – אבל בבית המשפט הוכח באופן חד משמעי ונחרץכי לא נפל כל פגם בהתנהלותו של כנפו.

בפסק דין נוקב על פני 38 עמודים קבעה השופטת, "אני רואה את מכלול הפרסומים כקמפיין אחד ואין צורך לבדוק בזכוכית מגדלת כל מילה ומילהביסוס ההקשר בין תוכנית מע"ר אשדוד ובין הולילנד ירושליםתוך הדגשת היבט השחיתותותוך ציון שמו המפורש של כנפוגורמים לפרסומים ולקמפיין להיות 'לשון הרע'".

עוד הוסיפה השופטת בפסק הדין, "יש לבדוק האם הוכח כי כנפו היה בניגוד עניינים בתפקידו כיו"ר הוועדה המקומית בשל יחסיו עם יזמים בעלי זכויות במקרקעין שבתחם המע"רהאם נעשה ניסיון על ידי כנפו "לחטוףהכרעה ע"י זימון הוועדה לדיון בעת מבצע צוק איתןהאם הוכחה "שחיתותשדבקה בכנפו בכול הקשור לתוכנית מע"ר דרוםניתן להשיב על כל השאלות הללו בשלילה".

השופטת הדגישה, "כנפו ביצע הליך מסודר של העברת התכנית בוועדה המקומיתלא היו מחטפים כנטען".

בעקבות זאת, "לאור האמור לעילמשהגעתי למסקנה כי חלקם של הפרסומים הוא בגדר "לשון הרע", וכי המקפיין בכללו היווה פרסום לשון הרע נגד התובעומשהגעתי למסקנה כי לא עומדות לנתבע הגנות לפי סעיף 14 ו15 לחוק איסור לשון הרעדין התביעה להתקבל".

תגובה ראשונית של גבריאל כנפו:

מ"מ רה"ע עו"ד גבריאל כנפו, "אני רוצה להודות לבורא עולם בראש ובראשונה שהוציא את הצדק לאורכמו כן תודה גדולה לעורך דיני דרור ארד–שאילון שעשה עבודה יוצאת מן הכלל והשקיע מאמצים רבים בניהול ההליך המורכבלא היה לי קל לעבור את מסע ההכפשות שספגתי עם בני משפחתי במשך תקופה ארוכה על לא עוול בכפיבית המשפט הוציא את הצדק לאור ואני מקווה שהדבר ייתן חיזוק לכל מי שעוסקים בעבודה ציבורית במסירות ונאמנות לציבור לא להירתע מהשמצות אישיות של גורמים פוליטיים"

תגובה ראשונית של גינזבורסקי (ציוץ פייסבוק):

 

בית המשפט פסק היום כי בפוסטים שלי יש לשון הרע בכך שלא עמדתי בנטל ההוכחה לכך שגבי מושחת. אני לא מסכים עם פסיקת בית המשפט, אבל מכאן ועד לקבוע שגבי ניצח בפסק הדין המרחק עצום. בית המשפט עוד לא פסק ולו שקל אחד לזכותו.

 

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*