בית בובות מעץ או פלסטיק – מה כדאי?

בית בובות מעץ או פלסטיק – מה כדאי?

כולנו אהבנו משחקים שונים בשנות ילדותינו, משחקים שבעבר היו פשוטים ולא מתקדמים ובעיקר דיגיטליים כמו היום. משחקים שונים ובעיקר משחקים כמו בתי בובות, אלו משחקים שמפעילים את הדמיון, משחקים שגורמים לילד לפתח חשיבה עצמאית, לפתח את האחריות שלו ולהרגיש שהוא "מבוגר" לרגע אחד, רגע בו הוא מטפל בדמויות השונות. בית בובות הוא משחק לילדות ואם יש לנו ילדות סביר להניח שבשלב כלשהוא נרצה לקנות להן משחק כזה או שהן יבקשו אותו.

היום יש שני סוגים של בתי בובות, בית בובות מעץ ובית בובות מפלסטיק ואת האחרון רואים בעיקר בחנויות המשחקים וברשתות השונות. אך איזה מהם כדאי לבחור? מה חזק יותר ועמיד יותר ומה פחות? מה יהיה אטרקטיבי יותר לילדה שלנו?

בית בובות מעץ

בעבר, בתי הבובות היו מיוצרים מעץ והם קיימים כבר מאות שנים. אם אתם רוצים שבית הבובות של הילדה שלכם יהיה יותר עמיד ויציב וסביר להניח שגם יחזיק מעמד טוב יותר, בית בובות מעץ הוא מה שאתם מחפשים. בנוסף, בתי בובות מעץ נחשבים לבתי בובות אלגנטיים יותר ויוקרתיים יותר, ובפועל יוצא מכך הוא שהם גם יקרים יותר. מצד שני בתי בובות מעץ אלו בתים שלא ניתן לפרק ולהרכיב ובטח לא הילדה היא שתוכל לעשות את זה, מה שפוגם קצת בהנאה. בתי בובות מעץ שלא כמו מפלסטיק, אפשר גם לבנות לבד ולא חייבים לרוץ ולקנות, אך היום בעידן בו כולם לחוצים וממהרים כל הזמן, מעטים ההורים שיוכלו לבנות דבר כזה.

בתי בובות מפלסטיק

בתי בובות מפלסטיק הם תעשייה של ממש. יש בתי בובות בגדלים שונים ובצבעים שונים, ועם מספר חלקים רב שניתן לפרק ולהרכיב. מי שמחפש יצירתיות ותכנון יבחר באופציה הזו, אופציה שמאפשרת גם לבנות את בית הבובות יחד עם הילדה מה שמספק גם חוויה מיוחדת במינה שמקרבת בין ההורים ובין הילדים. עוד יתרון של בתי בובות מפלסטיק הוא שבחלק מהמקרים ניתן להחליף חלקים במידה והם נשברו או התבלו, מה שמאפשר חידוש מהיר בלי להשקיע יותר מידי כסף.

תזכרו, הילדה היא זו שצריכה ליהנות מהמשחק!

יש לא ממעט הורים שמתלבטים איזה בית בובות לבחור עבור הילדה שלהם, אך שוכחים דבר חשוב. מי שבסופו של דבר אמורה ליהנות מבית הבובות שלה היא הילדה, בבואכם לבחור בית בובות אתם חייבים להתחשב במה שהילדה רוצה כמובן שבהתאם לתקציב שיש לכם, וחשוב לשתף אותה בבחירה גם כדי שהיא תרגיש גדולה.

בית בובות יכול להיות משחק מהנה במיוחד ויכול לגרום לילדה לרצות ולשחק בו עוד ועוד. חשוב לבחור מוצר עמיד וחזק בשביל למנוע את האכזבה שלה תוך זמן קצר, וחשוב לאפשר לילדה להרגיש חלק מהעניין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*