בין מים לשמיים: תכנית מס׳ 2 – מעיין דוידוביץ׳

בין מים לשמיים: תכנית מס׳ 2 – מעיין דוידוביץ׳

לאחר שבשבוע שעבר הוצאנו עם קול תרועה ויד רמה את פרוייקט הספורט של "אשדוד פור יו", בו עסקנו בענף הכדורגל הפופולארי, השבוע בפרק מספר שתיים, בחרנו להתמקד התחום גלישת הרוח.

ענף  הגלישה שהביא  בשנים האחרונות המון הישגים למדינת ישראל, אמנם לא נחשב ל"שלאגר" בקרב העוסקים בפעילות ספורטיבית, אך בעיר אשדוד החליטו לעשות מעשה בחודשים האחרונים,ולהקים מרכז ימי המיועד להשבחת בני נוער, על מנת שיגיעו להישגיות בתחום.

מעיין דוידוביץ' (29) עוסקת שנים בגלישת רוח, וכיום נבחרה למנהלת של אותו מרכז הימי בעיר, הודות למנכ"ל רשות הספורט, יורם אסרף. לאחר שהשתתפה באליפויות עולם ובאולימפיאדות, ואף הגיעה להישגים בדמותן של לא מעט ענידת מדליות, עושה רושם שדוידוביץ' שעושה את הדרך לאשדוד בשמחה כל יום מהרצליה, היא המתאימה ביותר לתפקיד.

כבר מעל לעשור שמדינת ישראל חווה הצלחות מענף גלישת הרוח. באולימפיאדת 2004 באתונה, היה זה גל פרידמן שהביא מדליית זהב ראשונה למדינת ישראל מאז הקמתה. ארבע שנים לאחר מכן, הגולש המצטיין, שחר צוברי, זכה בארד באולימפיאדה בבייג'ין, מה שהמשיך להעלות את ענף הגלישה על מפת הספורט במדינה.

ובחזרה לפרוייקט הספורט שלנו:

בשבוע שעבר הראינו לכם, קל הצופים וחובבי הספורט בעיר אשדוד, עד כמה חשובה ונכספת ההתפחות הטכנולוגית באמצעי התקשורת. אלפי צפיות היו לאותו ראיון הפייסבוק עם בלמה של עירוני אשדוד, רועי סבג, והמטרה שלנו באשדוד פור יו, היא למנף את עניין הלייב בפייסבוק, ולתת לכם מדי שבוע, את ההפוגה הקטנה מקריאת ידיעות כאלו ואחרות באינטרנט, תוך כדי מבט לעבר הדמויות המהוות עבורכם הערצה בעולם הספורט.

בתחילת השבוע פגשנו את מעיין דוידוביץ' באמצע עוד יום עבודה עם קייטנת הגלישה בהדרכתה, וליקטנו ממנה כמה תשובות בנוגע לחשיבות הענף, והמטרות שלה מעצמה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*