ביטול פסק דין שניתן במעמד צד אחד

ביטול פסק דין שניתן במעמד צד אחד

במהלך חיינו אנו מעורבים לא פעם בעניינים לא פשוטים הדורשים גם הגעה לבית המשפט. לפי החוק, מי שמקבל זימון לבית המשפט, חייב להגיע אליו מתוקף החוק. אדם המתחמק מהמשפט צפוי לעונשים וקנסות. עם זאת, לפעמים נוצר מצב שבו האדם לא הגיע לדיון שנקבע לו בתום לב, ולכן יש צורך לערוך ביטול פסק דין שניתן במעמד צד אחד. עורך דין מקצועי יכול לעזור להוכיח כי אי ההגעה לבית המשפט הייתה מסיבה מוצדקת.

מבטלים את פסק הדין וקובעים חדש

אם אתם חושבים שיש לכם סיכוי להביא לידי ביטול פסק דין שניתן במעמד צד אחד, תוכלו לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בתחום כדי לבטל את הצו ולקבוע אחד חדש. את הבקשה אפשר להגיש בתוך 30 יום מהרגע שבו קיבלתם את פסק הדין. על עורך הדין שאתם פונים אליו לעזור לכם להוכיח כי אי ההתייצבות לבית המשפט נעשתה בתום לב ומסיבות טכניות כמו מכתב שלא הגיע בגלל שינוי כתובת ועוד. ברגע שאתם מגישים את הבקשה, בית המשפט בוחן אותה ומחליט מה לעשות בנידון. בכל מקרה, אתם תקבלו תשובה על כך בהקדם האפשרי.

ויש מקרים שבהם מבטלים את ההחלטה

קיימים מקרים שבהם מתבצע ביטול החלטה במעמד צד אחד. כלומר, הנתבע שקיבל את הזימון לבית המשפט רשאי לבטל את החלטתו של בית המשפט, במידה שהוא יצליח להוכיח כי אכן היה מדובר באי הבנה. עורך הדין המקצועי בתורו צריך להביא ראיות בפני בית המשפט במטרה להוכיח כי יש לעשות את הביטול מחובת הצדק. כלומר, ביטול החלטה במעמד צד אחד מתבצעת עקב טעויות אנוש כמו אי הבנה, טעות בהקלדת הכתובת ועוד. מכל מקום, אם בית המשפט יחליט לקבל את התביעה, הוא יקבע מועד חדש לדיון.

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*