בטיחות בעבודות גובה בבניינים

בטיחות בעבודות גובה בבניינים

לבטח גם אתם ראיתם את העובדים של חברות לעבודות גובה בבניינים המשתלשלים מהגג באמצעות חבלי סנפלינג ובעודם תלויים בין שמיים לארץ מבצעים את מלאכתם. בעקבות ריבוי בנייני המגורים ומגדלי המשרדים בארץ, כמו גם קניונים ומבנים גבוהים אחרים עם חלונות גדולים, יש ביקוש רב לחברות עבודה בגובה, ואלה מתמחות בין היתר בניקיון חלונות מבחוץ, ניקוי מרזבים, תיקון בעיות איטום בקירות חיצוניים ובמרפסות, תיקון והחלפת אריחי שיש ואבן, התקנת שלטים בגובה ועוד מגוון עבודות נוספות. כדאי לדעת כי חברה מקצועית בתחום העבודות בגובה מעסיקה רק עובדים בעלי הכשרות מתאימות וצוות החברה מקפיד על כללי הבטיחות בעבודה כדי לשמור על חייו ועל מנת למנוע פגיעות בעוברי אורח ההולכים ברחוב ונזקים לרכוש צד שלישי כמו מכוניות החונות ברחוב.

שומרים על חיי אדם

חברה לעבודות גובה מקפידה להעסיק רק גולשי סנפלינג מנוסים ובעלי כל ההכשרות המתאימות. מעבר לכישורי הגלישה בסנפלינג על העובדים לעבור הכשרות מקצועיות בתחומי ניקיון ועבודות בניין, לרבות צביעת קירות חיצוניים בגובה, תיקון בעיות איטום, ניקיון חלונות ושטיפת חיפויי קירות חיצוניים באמצעות לחת מים גבוה ושיטות נוספות, החלפת אריחי חיפוי ועוד. רק לאחר ההכשרות המקצועיות והדרכות בתחום כללי הבטיחות בעבודות גובה העובדים מורשים להתחיל בעבודה ולספק מענה ללקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

מקפידים על תקנים וכלל בטיחות בעבודה

חברה לעבודות גובה חייבת לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים, וישנם תקנים מחמירים וקפדניים במיוחד לתחום העבודות בגובה. יש לזכור כי על העובדים לרתום עצמם בציוד מקצועי ובטיחותי כדי להימנע מנפילות ומבעיות נוספות העלולות להתעורר במהלך העבודה בגובה. מדובר בעבודה מסוכנת המחייבת זהירות והקפדה על כל כללי הבטיחות והגלישה בסנפלינג, מדי יום החברה מבצעת בדיקות קפדניות של הציוד, מוודאת כי העובדים מאובטחים היטב וכי הציוד הנדרש לעבודה מאובטח אף הוא כדי למנוע נפילה של כלי עבודה וציוד מטה, מה שעלול לגרום לפגיעות גופניות חמורות להולכי רגל ולפגיעות ברכוש.

נהלי עבודה קפדניים במיוחד

כאמור, עובדי חברה לעבודות גובה חייבים להכיר היטב את כל נהלי העבודה ואת כללי הבטיחות בעבודה, מעבר לכללי הבטיחות המחייבים כל אדם העוסק בסנפלינג באופן מקצועי. חשוב לזכור כי העובדים מתמודדים עם תנאים קשים בעודם מחוברים לרתמות שנועדו לאבטחתם, עליהם לרתום גם את כלי העבודה למניעת נפילתם, ויש מקרים בהם תנאי מזג האוויר מקשים עליהם עוד יותר את העבודה. במקרים של תנאי מזג אוויר קיצוני כמו רוח חזקה, גשם עז ותנאים מגבילים אחרים, עליהם להימנע מהעבודה ולהמשיך אותה כאשר התנאים מאפשרים זאת. בכל חברה לעבודות גובה יש אדם מנוסה ובעל הסמכות והכשרות מקצועיות שתפקידו להדריך את שאר העובדים, לשנן להם את כללי הבטיחות בעבודה, כל זאת ועוד על מנת לשמור על חייהם וכדי למנוע פגיעות בגוף וברכוש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*