בחירת קייטרינג לחתונה – עשה ואל תעשה

בחירת קייטרינג לחתונה – עשה ואל תעשה

תחום המזון באירועים היה בעבר אחריותו הבלעדית של אולמות האירועים. כיום, עולם האירועים השתנה וניתן לומר שאף נמצא בהתקדמות מתמדת, עם צמיחת חברות קייטרינג לחתונה ולאירועים נוספים. מובן שעם הגיוון צצות בעיות חדשות, והאפשרויות הרבות עלולות לגרום לבעלי השמחה ללכת מעט לאיבוד. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר!

כדי לעשות לכם קצת סדר, אספנו מספר טיפים יעילים לבחירת קייטרינג לחתונה

  • סוגי התפריטים והמנות – מומלץ מאוד לברר על סוגי המנות שיש לקייטרינג להציע, ואת מבנה התפריטים. לכל קייטרינג סגנון שונה של מנות ותפריטים, התמחות במטבח שונה ומגוון אחר. בנוסף לכך, כל חברת קייטרינג לחתונה תאפשר בניית תפריט לאירוע בצורה שונה. לדוגמא, ישנו קייטרינג שיציע לכם בחירה מתוך מספר תפריטים בנויים מראש, ואחרים יבנו לכם תפריט מתוך אוסף מנות.
  • שתייה – שירותי קייטרינג לחתונות מציעים אופציות ושירותים שונים, ביניהם שירותי בר ושתייה. חשוב לוודא אם כך שאכן קיימת אפשרות כזו, ולברר בדיוק על אופי הבר; החל משירות, סוגי שתייה אפשריים (קלה, חמה, חריפה או שלושתם) ועוד.
  • אופן הגשת המזון – חברות הקייטרינג בחתונות מציעות מספר אפשרויות הגשה. בהתאם לכך, חשוב להבין גם כיצד אתם מעוניינים להגיש את המנות לאורחים; האם באמצעות מלצרים שבאפשרותם גם להציע לסועדים בחירה למנה עיקרית? אולי אתם מעדיפים שבאירוע שלכם יוגש בופה מגוון ועשיר? ומה לגבי הסגנון המודרני האהוב במיוחד באירועים כיום – דוכני האוכל המפוזרים ברחבי האולם? מובן שניתן גם לשלב בין סגנונות ולדוגמא להגיש בופה לקבלת הבפנים, וכשמגיע הרגע למנה העיקרית להגיש את המנות בצורה המסורתית באמצעות מלצרים. הכל נמצא בידיים שלכם!

ומה לא כדאי לעשות?

בחירת קייטרינג לחתונה שלכם יכולה להיות חוויה מהנה למדי. הרי מי מאיתנו לא יהנה מערב טעימות? ובכל זאת, יש דברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון ולהמנע מהם בתהליך בחירת הקייטרינג; חשוב מאוד לבחור בתפריט שממנו גם האורחים שלכם ייהנו. זכרו שהארוחה המוגשת היא הכוכבת באירוע, ושישראלים אוהבים אוכל. מאוד. הארוחה היא הפרמטר שעלול לקבוע את הצלחתו או כשלונו של אירוע והיא נחרטת בזכרונם של האורחים לטובה או חלילה לרעה. בנוסף חשוב שלא לשכוח את הילדים בחבורה ואת אלה שהתזונה שלהם מוגבלת, כמו צמחונים או טבעונים. בשורה התחתונה, עליכם לזכור שאמנם אתם בעלי השמחה, אך האורחים שלכם משקיעים מזמנם על מנת לשמוח בשמחתכם.

מומלץ ליצור קשר עם חברת הקייטרינג שבחרתם, להסביר להם בדיוק את הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם ולהניח להם לייעץ לכם מהידע המקצועי והניסיון שלהם. אין ספק שבחירת קייטרינג לחתונה היא עניין מהנה, אך אם הגעתם עד כאן ודאי הבנתם שלא מדובר במשימה שניתן להתייחס אליה בקלות ראש. שקלו את צעדיכם בתבונה והקשיבו לעצותיהם של אנשי המקצוע, בסופו של דבר – הם כאן כדי לעזור לכם ליצור את האירוע הטוב ביותר. ושיהיה במזל טוב!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*