בחירת ספק שירותי קירור תעשייתי

בחירת ספק שירותי קירור תעשייתי

בתי עסק רבים נסמכים בצורה זו או אחרת על ציוד קירור בקנה מידה מסחרי. הדבר נכון כמובן עבור עסקים כמו מסעדות, בתי קפה וסופרמרקטים, אך גם עבור עסקים נוספים רבים מתחום המזון, תעשיית התרופות והמחקר הביולוגי ועוד. המאפיין המשותף למרבית בתי העסק המחזיקים מקררים תעשייתיים וציוד קירור תעשייתי מסוגים נוספים, הוא כי לרוב מדובר בציוד מרכזי, בסיסי והכרחי עבור פעילותו השוטפת של אותו עסק. בין אם מדובר במסעדה, חנות מכולת שכונתית או מעבדה של סטארט אפ מתחום החקלאות והביולוגיה – סביר להניח שאותו ארגון מסתמך באופן משמעותי על ציוד הקירור התעשייתי שברשותו. לכן, נודעת חשיבות מכרעת לבחירה נכונה של ספק שירותי קירור תעשייתי.

על מה חשוב להקפיד בבחירת ספק שירותי קירור תעשייתי?

בין אם אתם עסק קטן ומתחיל המחזיק שניים או שלושה מקררים תעשייתיים ובין אם מדובר בחברה גדולה המחזיקה בצי שלם של מקררים תעשייתיים מסוגים שונים – הבחירה בספק שירותי קירור איכותי ומתאים תאפשר לכם ראש שקט והתנהלות פרודוקטיבית ובלתי מופרעת במקרה ובחרתם בחוכמה, ועלולה לעלות לכם מאוד ביוקר במידה ועשיתם בחירה גרועה.

מהם בעצם הפרמטרים שנרצה לקחת בחשבון בעת בחירת ספק שירותי קירור תעשייתי?

ובכן, בתור התחלה חשוב לחפש אחר חברה וותיקה מספיק, אשר מחזיקה אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים בתחום ועובדת עם היצרנים הגדולים והמובילים בעולם ציוד הקירור התעשייתי. כך גם נוכל לדעת כי מדובר בחברה גדולה ורצינית מספיק על מנת להציע שירותי תמיכה טכנית איכותיים – מסביב לשעון ובכל ימות השבוע. רק חברה גדולה ומנוסה מספיק מסוגלת להעסיק מספיק אנשי מקצוע איכותיים על מנת להציע תמיכה ללקוחותיה באופן רציף ויומיומי. חשוב לזכור כי כאשר מדובר בציוד הקירור התעשייתי של העסק (וכאמור – לרוב מדובר בעסקים הנסמכים במידה רבה על ציוד הקירור שברשותם), אין יותר מדי מקום לטעויות ולהתמהמהויות. כאשר משהו מתקלקל, יש צורך לתת לכך מענה מיידי כמה שיותר. לרוב, גם המתנה של יום או יומיים עלולה לעלות ביוקר…

כמובן שהאחריות הניתנת בעת רכישתם של מקררים תעשייתיים מסוגים שונים היא בעלת חשיבות מכרעת. בתור התחלה, חשוב שספק שירותי הקירור שלכם יציע לכם ציוד איכותי ומתאים, של יצרניות מובילות בתחום זה. לאחר מכן, חשוב לוודא מה בדיוק כוללת האחריות עבור כל מוצר ומוצר. ספק טוב ואמין יסביר לכם בדיוק מה מהות האחריות, וגם יעמוד מאחוריה. זאת בניגוד לספקים שינסו להבטיח לכם את כל מה שאתם רק רוצים לשמוע, אך לא יוכלו לעמוד מאחורי דבריהם כאשר יתגלה הצורך בכך.

דרך טובה לנסות ולבחון ספק פוטנציאלי מסוים היא להזמין אותו לתת חוות דעת בנוגע לציוד הקירור התעשייתי הנחוץ והרצוי ביותר עבור העסק הספציפי שלכם. בפגישה תוכלו לראות בדיוק עד כמה ניסיון יש לספק זה ולחברה אותה הוא מייצג בתכנון מערכי קירור תעשייתיים, כמו גם בתחזוקתם השוטפת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*