בחירת טיולון מושלם עבור התינוק שלך

בחירת טיולון מושלם עבור התינוק שלך

הילד גדל ואת העגלה עתיד להחליף הטיולון. בדיוק כמו שהבנתם כי העגלה חשובה לאין שיעור במהלך היום יום, כך גם הטיולון הופך לחשוב עד מאוד. לא כל אמא (ובעיקר האימהות הטריות), מבינות עד כמה חשוב לבחור טיולון מושלם, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

תפקידו של הטיולון, הוא לאפשר לכם להתנייד עם ילדכם שגדל מעט ועל כן עליו למלא את כל הצרכים הבסיסיים של ילדיך ובין היתר צריך הטיולון להיות נוח לישיבה, אך עליו להיות גם מותאם לשכיבה מלאה בזמן שהילד מחליט לישון באמצע הטיול / הסיבוב סידורים שלכם. כדי לבחור טיולון מושלם עבור התינוק שלך אך גם עבורך, ריכזנו מספר טיפים חשובים.

כך תבחרי את הטיולון הבא שלך

אם את מתלבטת בין טיולון יויו לטיולון מכל סוג שהוא, זה הזמן לבחון את הקריטריונים הבאים ובהתאם לרכוש את המבוקש.

  • נוחות – הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון (עוד לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם ורוכשים טיולון חדש), הוא הנוחות לתינוקך. ישנם טיולונים גמישים יותר ופחות, קטנים יותר ופחות, מרופדים יותר או פחות וכן הלאה. עליכם לחשוב על תינוקכם ולהבין היכן יהיה לו נוח לשבת, כמובן שאתם יכולים לקחת אתכם את הילד ולהושיב אותו על הטיולון אותו אתם שוקלים לרכוש ובהתאם לקבל החלטה.
  • משקל – פרמטר נוסף אותו אתם חייבים לקחת בחשבון, הוא משקל הטיולון. למשקל הטיולון חשיבות גדולה להבעת שביעות רצון, כך שאם תתבקשי לקפל ולהעמיס אותו לאוטו ו/או למונית, תהיה זו משימה אפשרית ונטולת מאמץ.
  • גודל – חשוב מאוד לקחת בחשבון את גודל הטיול ובין היתר את גודלו המינימלי כשהוא מקופל, כך שאם הרכב שלכם קטן יחסית, חשוב לוודא שאתם לא רוכשים טיולון גדול מידי. עוד כדאי להבין כי להתנייד עם טיולון גדול הופך למשימה מורכבת ועל כן חשוב שהטיולון אותו אתם רוכשים הוא בגודל סביר.
  • קיפול הטיולון – אחד הקריטריונים שחשוב לבחון הוא קיפול הטיולון. העובדה שרוב הזמן הטיולון יהיה פתוח ובו ישב תינוקך היא נכונה, אך חשוב מאוד שיהיה לכם קל לקפל אותו כך שכל עת בה תתבקשו לאחסן אותו ברכב, לא תסתבכו ותבזבזו זמן רב עבור הקיפול.

לסיכום – בחירת טיולון היא משימה לא מורכבת אך יש להתייחס אליה בכובד ראש ולהשקיע את זמן ההתלבטות כראוי וזאת כדי להצליח ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר, עבור תינוקכם ועבור עצמכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*