בחירת חברת שילוח לישראל

בחירת חברת שילוח לישראל

הגעת משלוחים ליעדם בבטחה ובזמן הוא שירות שניתן על ידי חברת שילוח לישראל וחשוב לבחור את החברה הנכונה. וזה לא הכול. חשוב לבחור גם חברה שמציעה את מגוון השירותים המקיף ביותר עם משלוח מהיר מיעדים ומדינות שונות בעולם.

חלק מחברות שילוח לישראל מציעות גם שירותי תיווך מכס, כך שאם יש לכם חבילה שאתם מעוניינים להעביר מחו"ל לארץ, כדאי שתמצאו חברת לוגיסטיקה ושילוח שאפשר לסמוך עליה שתספק את השירות הדרוש במקום ובזמן שאתם זקוקים לו.

בחירת האפשרויות הנכונות של שילוח לישראל

האם אתם זקוקים לשירות משלוחים ברמת אקספרס למשלוחים רגישים לזמן, או לאפשרויות שילוח חסכוניות יותר? האם אתם שולחים חבילה קלה או קופסה כבדה? בחירת השירות הנכון כוללת הבנת מה שאתם צריכים וידיעת האפשרויות שלכם. תנו לחברת שילוח לישראל לסייע לכם. החברה מספקת גם מדריך שירות שמכיל מידע על כל שירותי המשלוחים המוצעים, כולל:

  • תעריפי משלוחים
  • מגבלות שירות
  • שירותי אריזה
  • ושירותים אופציונליים כמו משלוחים בשבת או משלוח נטול פחמן.

המדריך מציג את התמונה השלמה של השירותים המוצעים על ידי חברת שילוח לישראל, ותוכלו להתרשם מאפשרויות ערך מוסף שמשלימות שירותי משלוחים שונים.

אפשרויות שילוח ימי או אווירי

חברה שמספקת שירותי שילוח לישראל מציעה אפשרויות משלוחים מובטחים מכל מקום בארצות הברית, אירופה, או המזרח הרחוק. בין אם אתם מבקשים להעביר פריטים גדולים ובין אם מוצרים קטנים ושבריריים יותר. שירותי האריזה והמשלוחים מסייעים לכל צורך של משלוחים בינלאומיים.

החברה המציעה מבחר שירותי שילוח ימי ואווירי לישראל, כמו גם שירות 'עד הדלת' או לאחד הנמלים או שדות התעופה בארץ. למשלוחים דחופים, תוכלו לקבל אפשרויות שילוח לישראל בתוך יממה, בליווי אבטחה גבוהה להגנה על פריטים יקרי ערך או רגישים במיוחד.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי משלוח חבילות לישראל מאזורים מרוחקים במיוחד בארצות הברית או במזרח הרחוק עלול להוביל לעלויות וזמנים מוגברים במעבר, לכן מומלץ תמיד לשלוח את הפריטים מראש לארץ.

שירותי אריזה ברמת מומחיות

חברת שילוח לישראל מציעה גם שירותי אריזה ברמת מומחיות, שמהווים אפשרויות אידיאליות לשילוח אמנות, עתיקות וחפצי אספנות מרחבי העולם לארץ.

המארזים והארגזים המותאמים אישית שבהם נציגי החברה משתמשים מבטיחים שגם הפריטים העדינים ביותר יגיעו ליעדם בבטחה.

טעויות נפוצות

כדי לבחור נכון חברת שילוח לישראל, יש כמה טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן כדי לוודא שהמשלוח יגיע ליעדו בבטחה, בקלות ובמהירות:

  • מילוי שגוי של הניירת, כמו רישום מידע במקום הלא נכון או החסרת פרטים לחלוטין.
  • ניסיון לשלוח פריטים אסורים או מוגבלים.
  • אספקת פרטים מעורפלים על תוכן המשלוח. במקום לפרט רק 'בגדים', יש לציין את סוגי הבגדים, כמו למשל: 2 חולצות כותנה לגברים, 2 שמלות לנשים, 4 אימוניות לילדים.
  • שליחת פריטים ללא רישיונות ואישורים מתאימים.

בתהליך שילוח לישראל, נציגי החברה מיידעים אתכם לגבי כל נושא שנוגע לשחרור ממכס, אם מתעוררת בעיה. יחד עם זאת, לפני המשלוח, הנציגים עוברים איתך על פריטי החבילות והניירת הדרושה במטרה להימנע מבעיות כאלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*