בוקר של יצירה ברחבת העירייה

בוקר של יצירה ברחבת העירייה

תכשיטים ועבודות קרמיקה, פרפרים ופרחים, פמוטים ועציצים, תיקים וארנקי בד – כל הקולקציה הזאת המתינה לעובדי העירייה במבואת הכניסה לבניין העירייה והעלו חיוך על פני העובדים. ברקע נשמעה גם מוסיקה נעימה שהוסיפה צבע וחן לאווירה. על המלאכה נצחו מורות לאומנות מבית הספר ניר ועלומים שהודו על הפרגון והמחמאות.

הבוקר, לשעה קלה בלבד, הפך לובי העירייה לזירה שיווקית של מוצרים אומנותיים – עבודות יד של תלמידי בתי הספר 'ניר' ו'עלומים'. עובדי העירייה שהגיעו לעבודתם יכלו לשוטט בין הדוכנים, להתרשם מהעבודות הנאות ולרכוש מוצר כלשהו למזכרת. כל ההכנסות הוקדשו כמובן לטובת התלמידים.

תלמידי בי"ס 'ניר' ובי"ס 'עלומים', שוקדים כל השנה בלימודיהם ובין לבין מגלים את יכולותיהם היצירתיים בשיעורי האומנות. "שיעורי האומנות אהובים על התלמידים ואפשר להתרשם מיכולות ומכישורי התלמידים בעצם העבודות שהם מציגים בכיתות" אומרים המורות לאומנות המלוות את התלמידים.

הבוקר נפרסו במבואת הכניסה לבניין העירייה שולחנות עם שלל יצירות של התלמידים. על השולחנות הונחו עבודות יד מגוונות אותם יצרו תלמידי בית ספר עלומים ובית ספר ניר. תלמידי 'עלומים', בניצוחן של המורות לאומנות אילנה חן וטלי וענונו, חשפו תכשיטים בשלל צבעים ומרקמים ועבודות קרמיקה מעשה ידי התלמידים. תלמידי 'ניר', בניצוחה של מנהלת בית הספר חיה יצהר והמורה לאומנות חיה מילר, הציגו מגוון רחב של עציצים, פרחים, פמוטים ועבודות קרמיקה בשלל צבעים וצורות.

"יצירות אלה הן פרי עבודתם השנתית של התלמידים, הרוכשים מיומנויות חשובות כגון: רידוד, השחלה, עבודה על פי תבניות ועוד…" אומרת גב' טלי מימון, מנהלת המחלקה לחינוך מיוחד במינהל החינוך, ומודה להנהלות בתי הספר ולמורות המלוות את התלמידים לכל אורך השנה ובפעילות היצירתית בשיעורי האומנות.

עובדי העירייה שמחו על המחווה היוצאת דופן והתלהבו מהעבודות שהוצגו בפניהם מנעימות המוסיקליות שהושמעו ברקע, בביצוע חבורת הזמר של בי"ס 'עלומים'. רבים מהעובדים שבחרו לרכוש מהיצירות, הגבירו את חגיגת היום והפכו אותו למשמעותי עבור התלמידים והצוות החינוכי ולכל מי שהגיע לחוות מן החוויה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*