בואו לחגוג על הים

בואו לחגוג על הים

זירת האירועים לא מפסיקה להפתיע ולרגש וכל אחד מעוניין שהאירוע שלו יבלוט מעל כולם. קולינריה משובחת, תוכנית אומנותית מנצחת וכמובן – לוקיישן מרגש.
אין עוררין על כך שהים הוא כוכב על בישראל, מדינה בעלת חופים מרהיבים ותחושת חופש שמעוררת אופוריה בכל עונה. הים נראה נהדר הן בחורף והן בקיץ ומושך ביופיו, מהשקיעות המרהיבות ועד קצף הגלים.

היה זה רק עניין של זמן עד שיותר ויותר אנשים ירצו להפיק את האירוע המיוחד שלהם בקרבת הים התיכון ויחפשו אולם אירועים שנושק לכחול העמוק.

ים של הנאות

מי שחגג מול הים יודע שהתפאורה היא רק תירוץ. הים מהווה רקע פוטוגני לאירוע עצמו – בני הזוג החוגגים או המשפחה כולה תהנה להצטלם על רקע הים ואירוע מול הים מאפשר להסתפק בצילומים לפני ובאירוע עצמו, היות והמיקום כל כך יפה.

הים תורם לאווירה עצמה – חתונה רומנטית, אירוע שמחובר לטבע, בר/בת מצווה אפופים בתחושה אופורית של חופש. בימי הקיץ החמים, אוויר הים הצלול נעים להפליא ואפשר לקיים את האירוע כולו או חלק ממנו תחת כיפת השמיים.

ההשתנות של מראה הים במשך כל שעות היום מאפשרת ליהנות מאירוע רומנטי לאור השקיעה ומאווירה מיוחדת של בין ערביים ועד לאחר רדת החשיכה. הים יפתיע אתכם כל פעם מחדש וישפיע באופן ישיר על האווירה באירוע עצמו – רוגע אחה"צ ועד אווירה מחשמלת ותוססת אל תוך הלילה.

בניגוד לסברה הרווחת, אירועים מול הים אינם מתאימים רק לעונת הקיץ. בחורף אפשר ליהנות מאולמות השוכנים במיקום אטרקטיבי ומביאים את היופי של החוץ אל תוך הפנים תוך שימוש באלמנטים ויזואליים כמו וויטרינות ענק המשקיפות אל הים ומשרות חמימות כשבחוץ קריר או גשום.

באביב ובקיץ אפשר כמובן למקסם את הפוטנציאל של המיקום של האירוע לצורך ירידה אל החוף, חופה תחת שמי הכוכבים או לאור שקיעה, קבלת פנים במרחב הפתוח וכדומה.

אולם אירועים איכותי מול הנוף

אם ברצונכם לחגוג מול הים, חשוב לבחור אולם אירועים המציע את המיטב של הים התיכון.

הלוקיישן קובע – בחרו אולם אירועים ששוכן במרחק קצר מול הים והים עוטף וחובק את האולם מכל הכיוונים, כך שבאמת תוכלו ליהנות מנוכחותו של הים. שימו לב שיש שטחים חיצוניים ומקורים, כך שתוכלו "לשחק" עם תמהיל האירוע לפי תנאי מזג האוויר. למשל, להשיק את האירוע בחוץ ולאחר מכן, לעבור לצורך הסעודה והריקודים לחלל הפנימי. בדקו שגם הוא מאפשר תצפית לנוף הים, כדי שהים יהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו. שימו לב איך אפשר להתמודד עם הסנוור באור יום והאם בחושך, האולם מואר היטב וניתן "להלביש" עליו תפאורה שתתאים לאווירת דיסקוטק למסיבת הריקודים וכדומה. כדאי שהאולם יהיה מאובזר במערכת סאונד ותאורה מתקדמת וויטרינות ששומרות על בידוד חום וקור, לפי תנאי מזג האוויר.

גסטרונומיה איכותית – הים מעורר תיאבון וחשוב לדאוג לאירוע שיהיה גם עשיר ומלא מהבחינה הקולינרית. בחרו אולם שיציע לכם את מיטב המטעמים לפי בחירה לגיבוש תפריט בהתאמה אישית, לפי העונתיות, ההרכב של המשתתפים, שיטת בופה או שיטת הגשה ובדקו שהפרזנטציה של המזון מרשימה לא פחות מהטעם עצמו.

חוגגים ונהנים – מומלץ לתפור אירוע שיכלול תוכנית אומנותית מעניינת. אפילו בחתונה עצמה, כדאי להוסיף הופעה חיה או סדנאות מעניינות, עמדות מגנטים, הקרנת קליפ וכל ערך מוסף שישדרג את ההנאה באירוע עצמו. כנ"ל לגבי מזכרות ומתנות למשתתפים בסיום האירוע. ניתן כמובן להתכתב עם התפאורה של הים – צדפים או קונכייה עם הקדשה אישית, מגנט שצולם על רקע הים וכדומה.

אירוע על הים טומן בחובו הזדמנות ליהנות מהנוף הקסום של הים התיכון ומאווירה רגועה ומיוחדת. חפשו אולם אירועים שמשלב בין היופי של הים לחוויית אירוע בסטנדרט הגבוה ביותר.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*