בואו להכיר את מערך הביטחון העירוני של עיריית אשדוד.

בואו להכיר את מערך הביטחון העירוני של עיריית אשדוד.

מפקד האגף הוא האדם שכולם מכירים – אל"מ (במיל') אריה איטח, שבעברו היה מפקד חטיבת גבעתי ובית ספר לקצינים.

עובדי ועובדות האגף מופקדים בשגרה ובחירום על ביטחון התושבים. כיצד עושים את בעיר השישית בגודלה, כאשר ישנו צורך להגיע לכל קריאה בזמן קצר מאוד?
תפיסת העבודה שנבנתה בשנים האחרונות מחלקת את העיר לארבע גזרות שליטה (כפי שתוכלו לראות בתמונה המצורפת), ובכל אחת מהן מסייר כוח עירוני. לכך מצטרף מוקד רואה עם 900 מצלמות אשר סורק את המרחב הציבורי, ומדווח לביטחון העירוני על אירועים חריגים במרחב הציבורי אליו יגיעו כוחות הביטחון.

לכל זה מצטרפים בעת הלחימה כוחות צה"ל ומשטרת אשדוד, אשר יחד עם הביטחון העירוני מגיעים לכל זירה ומטפלים בה הצורה הטובה ביותר, עד לסיום האירוע. הטיפול המקצועי של כוחות הביטחון באירועים מעניק לתושבים תחושת ביטחון, ומחזק את החוסן העירוני.

נוכחנו לראות זאת בשבוע שעבר, כאשר ביום שני התרחש אירוע רב זירתי בעיר – 6 זירות במקביל! אל כלל המקומות הגיעו כוחות הביטחון וההצלה תוך 3-4 דקות, ועם התגייסות של כלל הצוותים תוך שעתיים צירי התנועה היו פתוחים לציבור.

 

 

ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי:

״אני רוצה להודות לאגף הביטחון העירוני, לתחנת משטרת אשדוד, לחיילי צה״ל ולצוותי ההצלה על טיפולם המסור והמקצועי בכל זירה בימים אלו. מצפה לנו עוד מערכה ארוכה, ובהתגייסות של כל הצוותים, יחד עם התקווה והאמון של התושבים – ננצח״.

ראש אגף הביטחון, אל״מ (במיל’) אריה איטח: ״אני גאה בצוותים של אגף הביטחון, ומודה לכלל הכוחות והצוותים על שיתוף הפעולה, בשגרה ובחירום. אני קורא לכל התושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף, הן מצילות חיים. יחד ננצח״.

אשדוד חזקה – יחד ננצח 🇮🇱

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*