הערב בהיכל: רבע גמר גביע המדינה

הערב בהיכל: רבע גמר גביע המדינה

מכבי אשדוד באר טוביה רחוקה 3 משחקים מתואר ראשון בתולדותיה, אשדוד שהעפילה לרבע הגמר מול מכבי קרית גת תעלה הערב, כאן באשדוד רחוקה ניצחון אחד מהבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי אליו יעפילו ארבעת הקבוצות למעמד חצי הגמר בנוקיה (או בשמו העכשווי היכל מנורה).

אשדוד שכבר גברה על קרית במסגרת הליגה, אמנם בשניה האחרונה תפגוש אותה שוב, הפעם משמעות ניצחון או הפסד היא הרבה יותר חשובה מעוד משחק ליגה, ניצחון בראשון שולח את אשדוד לאירוע המרכזי של הפיינל פור, וזו הזדמנות שאסור לה לפספס.

אחרי ההצגה שנתנה אשדוד מול חולון בקבוצה מעודדים, בעיקר בזכות חזרתו של שולדנברנד לכושר שיא, פקטור שיכול בהחלט לשנות את מאזן הכוחות.

zvika2

מנגד טפירו וחבורתו לא יבואו לעשות חיים קלים לאשדוד, הסינדרלה מקרית גת בניצוח של איש הנצח מאיר טפירו לא יוותרו בכזאת קלות על הופעה היסטורית בפיינל פור. לכל הדעות צפוי פה קרב צמוד והטובה וקרת הרוח היא שתגרוף את כל הקלפים.

אחד הסודות להצלחה טמון בקהל, עידוד מאסיבי והיכל מפוצץ עשויים להיות הקלף המנצח של יתרון הביתיות, מכבי אשדוד באר טוביה חייבים לעשות כל מאמץ כדי לפוצץ את ההיכל המקומי ולצבוע אותו בצהוב.

tomas

ashbt2

מהלך ראשון כבר בוצע מטעם הנהלת הקבוצה והוא הוזלת המנויים למחירים חסרי תקדים, לדוגמא:

  • מנוי מבוגר: 150 ש״ח
  • מנוי נוער: 75 ש״ח
  • מנוי הורה + ילד: 200 ש״ח

להזכירכם, במחזור הבא תגיע להיכל הקריה קבוצת מכבי אלקטרה ת״א ומחיר הכרטיסים לא יהיה בהנחה. נותרו עוד כ-2 סיבובי ליגה ותחסכו מאיתנו את החישוב של עלות רכישת המנוי ביחס למשחק. זה המקום לפרגן להנהלת הרקבוצה שעושה כל מאמץ להביא את הקהל המקומי לחוות את החוויה.

אם כן, הערב (א׳), 19:30 זה קורה בהיכל הקריה. לבוא בצהוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*