בדרך למטה… כח צביקה מאבד גובה

בדרך למטה… כח צביקה מאבד גובה

מאז גמר גביע המדינה אשדוד לא מצליחה להרים את הראש , אתמול הגיעה מכבי אשדוד באר טוביה לאחת מנקודות השפל הנמוכות העונה. למרות תצוגת שיא של צ׳ארלס תומאס עם 36 נקודות (מחצית מנקודות כל הקבוצה) זה לא הספיק כי גארת איזן אותו יפה מאוד עם 2 נקודות בלבד ותצוגת כדורסל חלשה.

גם סוואן היה פושר עם 12 בלבד ועל השאר לא נרחיב. אשדוד ללא ספק נמצאת במשבר עם ארבעה הפסדים רצופים, אמנם סכנת ירידה לא ממש מרחפת כרגע מעל ראשה אך נראה שחלום הפלייאוף ועונה חלומית מתחיל אט אט להתרחק.

zvika3

כאמור, צ'ארלס תומאס סיפק את אחת ההופעות האישיות הכי מרשימות שראינו העונה בליגה וקלע מחצית מהנקודות של קבוצתו, אבל היה כמעט לבדו במערכה, בעוד בצד השני הציגה סגנית האלופה התקפה מאוזנת בראשות ארבעת נבחרי האולסטאר שלה: קאליף ווייאט ואפיק ניסים בקו האחורי ואלאדה אמינו ואלישי כדיר מתחת לסלים. אילת נפטרה מהמאזן השלילי ונכון לעכשיו נראית כמו קבוצה שיש לה הרבה מה למכור בפלייאוף.

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 36 (5-8 לשלוש, 9-12 מהקו, 6 ריבאונדים), סוואן 12 (3-11 לשלוש), שולדבראנד 7 (6 ריבאונדים, 0-4 לשלוש), שרון 6, הומאן 4 (6 ריבאונדים), אורלנד 3, סולומון וגארט (5 אסיסטים) 2 כ"א. כן שותפו: וורקמן והול.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*