בדיקת מהירות אתר – מה אתם צריכים לדעת?

בדיקת מהירות אתר – מה אתם צריכים לדעת?

נדמה לכם כי האתר שלכם עולה באיטיות? מאוד יכול להיות כי אחרי שתבצעו בדיקת מהירות אתר תגלו את תמונת המצב המדויקת. בהשוואה לאתרים אחרים האתר שלכם עשוי להיות איטי מכל מיני סיבות שונות. אך כמובן שלא מדובר על סוף העולם, תוכלו לבצע פעולות שונות כדי לשפר את מהירות האתר. רגע לפני שאתם בודקים את מהירות האתר, מוטב כי תגיעו מוכנים לפרוצדורה הזאת. בכל זאת לא בכל יום אתם תעשו פעולה מהסוג הזה שאמורה לשנות את חווית הגלישה באתר. האינטרס שלכם הוא להעניק לכל מי שנכנס לאתר חווית גלישה טובה ונוחה.

כל מה זמן צריך לעשות את הבדיקה?

אין תקופת זמן מסוימת שבה יהיה עליכם לבצע בדיקה של מהירות האתר. ההמלצה שלנו אליכם היא לבצע את הבדיקה בכל פעם שאתם מרגישים שהאתר איטי. אחרי שתבצעו את הבדיקה תוכלו להבין עד כמה התחושות שלכם נכונות. יכול להיות שבעקבות פעולה אחת שעשיתם האתר נהפך להיות איטי במיוחד. על ידי בדיקה קצרה תוכלו להבין עד כמה המצב חמור ביחס למה שאתם חושבים לעצמכם. בכל אופן שווה לעשות את הבדיקה מפעם לפעם, גם אם הכל נראה תקין.

כמה עולה לעשות בדיקת מהירות אתר?

תוכלו למצוא כלים רבים שיאפשרו לכם לבדוק את מהירות האתר שהקמתם. החדשות הטובות הן שחלק גדול מאותם כלים הם חינמיים לגמרי, מה שאומר שלא תשלמו עליהם כסף. אם עד היום התרגלתם לשלם על כל דבר, כאן המציאות היא אחרת לגמרי. תוכלו לבדוק את מהירות האתר מבלי לשלם על הבדיקה כסף. כמובן שאם יש כלים מתקדמים שדורשים תשלום סימלי, זה בהחלט יכול להיות כדאי מבחינתכם.

מה עושים אחרי שמקבלים את התוצאה?

כמובן שיהיה עליכם לפעול על מנת לתקן את תוצאות הבדיקה במידת הצורך. אם מהירות האתר היא גבוהה, לא תצטרכו לעשות פעולה מיוחדת מהצד שלכם. עם זאת במקרה שבו מהירות האתר היא איטית, תוכלו לבצע תיקונים שונים על מנת לשפר אותה. בדיקת מהירות אתר נועדה להראות לכם את תמונת המצב בצורה ברורה. לאחר מכן האחריות על ביצוע התיקונים היא בידיים שלכם, ולא בידיים של אף אחד אחר. אל תחשבו כי המצב יסתדר מעצמו או שמישהו יעשה את העבודה בשבילכם.

איך אפשר לשפר את מהירות האתר?

אחרי בדיקת מהירות אתר יהיה עליכם לשפר את מהירות האתר. הדרך הכי פשוטה תהיה להקטין את התמונות ואת הסרטונים באתר, ולהסיר כל מיני תוספים שלא נמצאים בשימוש. מעבר לכך תוכלו גם להחליף את חברת האחסון שעליה אתם מאחסנים את האתר שלכם. הפעולות האלה אמורות להיות אלה שמביאות איתן שיפור ניכר במהירות של האתר בזמן אמת. יש עוד כל מיני פעולות קצת יותר מסובכות שתוכלו ליישם אותן הלכה למעשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*