א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים על סלילת כבישים בעידן המודרני

א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מסבירים על סלילת כבישים בעידן המודרני

העידן המודרני יצר שינויים מהותיים בכל תחום וכך גם בתחום של סלילת כבישים. בעבר השתמשו באדמה ובחומרים מיוחדים כדי להניח אבנים זו לצד זו וכך ליצור משטח שמתאים לנסיעת רכבים, היום השיטות הן שונות לחלוטין ומתבצעות על פי תקנים מוקפדים של אופן ביצוע התשתיות.

סלילת כבישים ברחבי ישראל

המטרה הבסיסית היא שיהיו בישראל כבישי אורך וכבישי רוחב איכותיים אשר תואמים את הצורך של המדינה המתפתחת ושל העובדה שכמות המכוניות שנוסעות בכבישי הארץ גדלה באופן משמעותי משנה לשנה.

בהתאם לתוכניות שתואמות את ההתפתחות בתוך הערים ומחוצה להן, חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מבצעת פרויקטים נרחבים בהתאם למכרזים השונים. כל מכרז עבודות הסלילה מתבצע על פי ההנחיות בכתבי הכמויות, דרישות התקנים לגבי טיבם של החומרים והקמת תשתיות בטוחות ובטיחותיות עבור הנהגים ועבור הולכי הרגל.

כאשר סוללים או מחדשים כבישים בתוך העיר, מבצעים זאת במקרים רבים בלילות מקטע אחר מקטע כדי לא להפריע לאורח החיים הנורמטיבי של התושבים.

יעילות במהלך סלילת הכבישים

סלילת כבישים זו אחריות גדולה מאד ולכן לפני הביצוע בפועל מבצעים כמה בדיקות חשובות:

  • בדיקת קרקע כדי לוודא איזו קרקע קיימת במקום זה, אדמת לס, גיר, חמרה, סלעים ועוד. בהתאם לבדיקה קובעים את הדרגות השונות של התשתיות, זאת אם השטח פנוי ולא התגלו בו ממצאים ארכיאולוגיים.
  • בדיקה של תוואי השטח שתואם את הצרכים של התושבים ואם הוא בהתאם להוראות של משרד התחבורה.

לאחר ניקוי כל המרחב, מטפלים בכל נושא התשתיות. יש מקרים שבהם מחליפים את התשתיות הקיימות ומתקינים במקומן תשתיות מודרניות ויש מקרים שיש צורך בתשתיות חדשות לחלוטין כמו סיבים אופטיים, צנרת מים וצנרת ביוב.

משטחים את הקרקע באמצעות כלים מכניים הנדסיים של א.מ.צ שמש 1990 בע"מ ולאחר מכן מהדקים שכבות אספלט מלמעלה באמצעות מכבשים. מטפלים במכסים של בריכות הביוב, כך שלא יבלטו כלפי מעלה.

לכן חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מבצעת באמפרים שהם הגבהות של מיקומים ספציפיים לאורך הכביש וזאת כדי שהנהגים ייסעו לאט לפני מעבר חצייה, או באזור שהוא הומה אדם. לחלופין יש מקומות שאנו מבצעים הגבהה ומעליה ממוקמים מעברי החצייה.

השלב האחרון במיזם מסוג זה הוא עבודות סימון של השוליים, חיצי נסיעה וסימון מעברי חציה. כמו כן הקמה של גדר ההפרדה בין הנתיבים לבטיחות מרבית, הצבת תמרורים ותאורה עבור נהיגה בטיחותית גם בחשיכה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*