את מי מעניינת ה״קלטת הלוהטת״?

את מי מעניינת ה״קלטת הלוהטת״?

הכותרות זעקו: ״הקלטת הלוהטת הרעידה את העיר״, ״העירייה במבוכה״, ״סנסציה״ ועוד מילים גדולות שפיצוץ לווין עמוס 6 מחווירות לידן, על פניו, מי שקורא את הכותרות יוכל לתהות ולחשוב שמדובר בראש העיר שהוקלט סוחט באיומים או צולם מעביר מעטפה או חלילה מעשן סמים, מה באמת יש בקלטת הזו ש״מרעיד את העיר?״.

אז בדקנו, קראנו ומה גילינו? פקח בעיריית אשדוד ופקידה בעיריית אשדוד מדברים על מישהי שאוהבת מין אוראלי, ויש מצב ל״קוויקי״ בינהםזה בגדול. לא תמצאו שחיתות, לא תמצאו הטרדה מינית, לא תמצאו אונס ואפילו לא זנות. מישהי שמכירה מישהי, שאוהבת מין ורוצה לסדר אותה למישהו, שעובד בעירייה. סה טו.

אז מה הופך את העניין למסקרן? זה שהוא עובד עירייה, למה זה שהוא עובד עירייה זה מעניין? זה כבר די. אן. איי מקומי שאי אפשר להסביר למישהו שהוא לא תושב העיר.

מעגל שונאי העירייה מקשר כל פגם עירוני לפוליטיקה:

  • פרח נבל בכיכר המפרשיות: המושחתים אוכלי החינם ממחלקת גינון ופיתוח לא עושים כלום
  • נמצא מזרק שנרקומן השאיר בחולות הים: מחלקת חופים לא מתפקדת
  • פקח חנה באדום לבן: עירייה מושחתת
  • חרדים מבית״ר עלית לכלכו את פארק אשדוד ים: ראש העיר צריך ללכת הביתה
  • וכמובןפקח חיפש קוויקי – כל העירייה זה בית זונות אחד גדול

עכשיו, להגיד שהעירייה מושלמת ושאני מרוצה ב-100 אחוז מהתיפקוד שלה יהיה לא נכון לומר, מספיק יהיה לגלול קצת אחורה כדי להבין כמה דברים לא עובדים הכי טוב אבל מה שכן צריך לבדוק זה למה באשדוד העירייה, כל כך מעניינת את התושבים, צריך לומר שלא את כולם אבל אין כמו כותרת טובה נגד העירייה או עובד עירייה כדי להגדיל את הכניסות לאתר או מכירות העיתונים, זה לדעתי יותר מעניין מחיי המין של פקח מקומי, שפניו הולבנו וחייו נהרסו בגלל שמישהי הציעה לו הצעה ״מגונה״. זה היה כזה מעניין אם זה היה עובד אלת״א? בית זיקוק? יהודה רשתות?

לסיום: משתמשים עדיין בקלטות?

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*