אתר הפארם bela.co.il  רוכש מחברת רקח את סניף סנטרפארם  באשדוד

אתר הפארם bela.co.il  רוכש מחברת רקח את סניף סנטרפארם  באשדוד

חברת בלה און-ליין, העוסקת במכירת מוצרי פארם באתר האינטרנט bela.co.il , רוכשת מקבוצת רקח את סניף סנטרפארם באשדוד המהווה גם כמרכז הלוגיסטי של האתר. קבוצת רקח שותפה באתר בלה ביחד עם המנכ"ל והמייסד, שי אלמוג. מכירת סניף סנטרפארם באשדוד מתבצעת בעקבות החלטה אסטרטגית של קרן פימי, אשר מחזיקה את השליטה בקבוצת רקח, לצמצם את החטיבה הקמעונאית ולמכור את רשת בתי המרקחת – סנטרפארם, המונה 5 סניפים.

בשנת 1978 פתחו מגיסטר ג'ורג'ט אלגרבלי ובעלה הח"כ (לשעבר) מרדכי אלגרבלי סניף בית מרקחת ברובע א' של אשדוד שהיה מרכז העיר. בית מרקחת זה נקרא בית מרקחת של אשדוד. בית המרקחת היה בגודל של 70 מ"ר (היום נחשב קטן אך אז היה גדול ומרכזי). ב-1980 החליטו בני הזוג אלגרבלי לעבור לגור בירושלים והעבירו ניהול בית המרקחת ליפה נחמיאס אחותו של מרדכי. יפה ניהלה את הסניף במשך 17 שנה, משנה לשנה הסניף גדל וצמח עד שהגיע לשטח של 700 מ"ר. בזכות הניהול המשפחתי הסניף העניק תמיד יחס אישי מקצועי תוך מתן מגוון עשיר של תרופות גם בתקופות שזה היה אתגר גדול. אנשים מכל העיר והאזור ידעו שכאשר מחפשים תרופה מסוימת יש רק כתובת אחת שבה ניתן יהיה למצוא אותה.

עם השנים התפתחה רשת סנטפארם, מסניף אחד באשדוד ל-7 סניפים בירושלים, ראשון לציון, בני ברק, מבשרת ציון ואילת. לימים נולדה קבוצת "רקח" שהסיטה את מיקוד הפעילות מקימעונאות ליצור תרופות.

רוח החלוציות נשמרת עד היום. לראשונה בישראל אתר רוכש פעילות של חנות. כחלק מהצמיחה של אתר bela.co.il ובדומה למגמה הכלל עולמית עובר האתר למבנה הפעלה שירוכז במקום אחד, שישמש חנות פיזית ומרכז ליקוט ולוגיסטיקה לכל רחבי הארץ.  מהלך זה הינו חלק ממגמה כלל עולמית, בהן חנויות האון ליין מאפשרות נגישות פיזית וחשיפה למגוון המוצרים וההטבות בסניף פיזי.

bela.co.il הוקמה לפני 4 שנים ע"י שי אלמוג שפרש מניהול השיווק ברשתות מגה. היום יש לאתר יותר מ-50 אלף לקוחות רשומים ופעילים. מדי חודש יוצאים למעלה מ-2,000 משלוחים לכל רחבי הארץ כאשר 80% מהמשלוחים מגיעים תוך 24 שעות מרגע סיום ההזמנה. האתר צומח בשיעור של 10% מחודש לחודש. ומעל הכל זוכה האתר לשביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.

בחודשים הקרובים הכוונה להוסיף לאתר מגוון רחב של תרופות ותכשירים רפואיים. בשלב ראשון יעשה פיילוט על מגוון מצומצם של תרופות שיתרחב בהדרגה.

התוכניות של אתר bela.co.il  הינן שאפתניות ביותר, להגיע תוך 3 שנים למחזור של 100 מיליון ש"ח.

שי אלמוג, מנכ"ל ומייסד bela.co.il  מוסיף: "כבר ב-2008 זיהיתי במגה באינטרנט את פוטנציאל המכירות באינטרנט. כשעזבתי את מגה ב-2012 ידעתי שצריך להקים חברה שמתמקדת קודם כל במכירות מוצרי פארם באינטרנט כאשר החלום, מהיום הראשון, היה לספק גם תרופות עד הבית תוך ניצול העובדה שאפילו השחקן המוביל בענף – סופרפארם, לא פעיל בתחום זה. משרד הבריאות מאפשר מזה כעשר שנים, לספק תרופות מרשם לבית הלקוח. דווקא במצב שאנחנו צריכים את השירות עד הבית, יותר מתמיד, אין שחקן בשוק הפארם שמרים את הכפפה ועושה זאת. הרכישה של בית מרקחת באשדוד תאפשר לבלה להגשים לי את החלום."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*