אתרי התיירות ומלונות בירושלים למען תושבי הדרום ועוטף עזה

אתרי התיירות ומלונות בירושלים למען תושבי הדרום ועוטף עזה

הטבות וכניסה חינם.

מוזיאון המדע, מוזיאון המוזיקה העברי, הגן הבוטני האוניברסיטאי, התזמורת הסימפונית ירושלים, מוזיאון ידידי ישראל, מלון בת שבע ומלון איביס מרכז העיר.

לאור המצב הבטחוני מחבקים אתרי התיירות והמלונות בירושלים את תושבי הדרום ועוטף עזה הנמצאים בקו הרקטות.

כל עוד נמשך המצב, מוזמנים תושבי האזורים הנפגעים להגיע ולבקר חינם במגוון אטרקציות, מוסדות תרבות, וליהנות ממגוון הטבות.

מוזיאון המדע בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועטף עזה ויעניק כניסה חינם והצטרפות לפעילות הייחודית 'אוצרות האדמה'. בפעילות מוזמנים המבקרים לגלות את האבנים הגבישים ונפלאות הטבע. מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים הוא מקום בילוי אולטימטיבי לכל בני המשפחה. בנוסף לתכני האירוע  מוצגות במוזיאון למעלה מ-10 תערוכות אינטראקטיביות ייחודיות הפונות לטווח גילים רחב.

הכניסה חינם עם הצגת ת.ז. בתיאום מראש בלבד במהלך ימי השבוע בשעות הפעילות בטל 02-6544888 ובשישי שבת הרשמה מראש באמצעות הלינק המצורף: http://p1.pagewiz.net/mada_weekend

הגן הבוטני גבעת רם ירושלים יעניק כניסה חינם לתושבי הדרום ועוטף עזה לגן המשתרע על פני כ-120 דונם ומזמין אותם ליהנות מסיורים עצמאיים בחלקות הגן השונות, ביקור בחממה הטרופית ונסיעה ברכבת הפרחים (עד השעה 14:00). הגן פתוח בשעות 09:00 עד 19:00. הכניסה בהצגת ת.ז. לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012  |  http://www.botanic.co.il/

הגן הינו פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ- 6600 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ויעניק כניסה חינם לתושבי אזורים אלו בהצגת ת.ז. במוזיאון 7 חללים המזמינים את המבקר למסע מוזיקלי חובק עולם העובר במרכז אסיה (פרס והקווקז), מרוקו ואנדלוסיה, אפריקה (אתיופיה), תימן, ארצות אירופה, חבל הבלקן, סוריה עיראק, הודו והחדר העברי של מוזיקת הלוויים הקדומה! עם אוסף כלי נגינה נדירים של למעלה מ-260 כלים מרהיבים, משחקי מולטימדיה וטכנולוגיות מתקדמות. המוזיאון אינטראקטיבי ומשלב פעילויות ייחודיות, כמו מיצג הVR של נגינת הלוויים בבית המקדש בסרטון מציאות מדומה, תיפוף אלקטרוני על תופים אתיופים, תחרות כלי נשיפה אלקטרונית, משחק דיגיטלי 'סיטאר הירו' ו'סיימנוס' כלי נגינה אתניים ועוד…

הביקור בתיאום מראש בלבד בטלפון 02-5406505 ובאתר http://hebrewmusicmuseum.com/

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם במוזיאון עם הצגת ת.ז.

מוזאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.

המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ.

המוזיאון פתוח בימי ב'-ה': 10:00-18:00, בימי ו' בין השעות 9:00-15:00.

המוזיאון מוצג ב-16 שפות שונות בתיאום מראש.

לתיאום ביקור מראש בלבד ו/או הזמנת סיור בהזמנה מראש ובהדרכה בלבד: [email protected] או בטלפון: 02-5329400

התזמורת הסימפונית ירושלים מזמינה את תושבי הדרום להגיע לירושלים הערב וליהנות היום 11.5 בשעה 20:00

מקונצרט עם המנצח אי אן שו והפסנתרנים הזוכים בתחרות רובינשטיין ללא תשלום באולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים רח' שופן 5.

להרשמה מראש בלבד בטלפון 1700-70-4000. הכניסה רק לבעלי תו ירוק ובהצגת ת.ז.

מלון בת שבע ירושלים מרשת מלונות JACOB המחזיקה ב-5 בתי מלון ברחבי המדינה, מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניק הנחה של 20% לאירוח על בסיס מקום פנוי.  ההטבה תינתן מהיום עד סוף השבוע וכרוכה בהצגת תעודת זהות והצגת כתובת מגורים. *הזמנות 6367

מלון IBIS ירושלים מרכז העיר מרשת מלונות ACCOR הבינלאומית מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה להתארח במלון בהנחה של 50% ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. המלון פועל על פי התו הירוק. להזמנות *9709.

בתמונה: אוצרות האדמה  |  צילום: יונתן בן חיים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*