אשדוד קבלה שוב  פרס ניהול כספי תקין

אשדוד קבלה שוב  פרס ניהול כספי תקין

 

גזבר עיריית אשדוד עמד אתמול על הבמה בבנייני האומה בירושלים וקיבל מידי שר הפנים פרס לניהול כספי תקין, אותו מעניק משרד הפנים לרשויות מצטיינות בישראל. כבר 10 שנים ברציפות שאשדוד זוכה בפרס!

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "עבודת הגזברות חשובה מאין כמותה. העבודה המקצועית שהם עושים מסייעת לארגון בקידום העיר ומביאה כבוד לאשדוד".

בטקס שהתקיים ביום שני האחרון בבנייני האומה בירושלים, העניק שר הפנים אריה מכלוף דרעי את פרס הניהול הכספי התקין לרשויות המצטיינות בישראל. עודד לוי, גזבר העירייה, שקיבל את הפרס בשם ראש העיר, התרגש יחד עם כל עובדי מינהל הכספים, על רצף הזכיות שממצב את אשדוד על מפת הערים המנוהלות ביעילות ועל פי הקריטריונים שקבע משרד הפנים.

את פרס ניהול כספי תקין מעניק משרד הפנים לרשויות אשר עומדות בקריטריונים של סדרי עבודה ומינהל, יעילות כספית וביצועי תקציב, העסקת עובדים וניהול ההון האנושי, ניהול תאגידים עירוניים והיערכות לחירום ורישוי עסקים. עיריית אשדוד שעומדת כאמור בכל הקריטריונים, זוכה גם השנה בפרס ניהול כספי תקין (לשנים 2014-2015) ולמעשה רושמת רצף של עשר שנות זכייה. לבד מהקריטריונים האמורים לעיל, גיבשה העירייה נהלי עבודה המחייבים את כל הארגון, מנהלים ועובדים כאחד, הנגזרים מתכניות מקושרות תקציב, עמידה במדדי ביצוע ויעדים שנתיים, מדידה אחת לחצי שנה להתאמת המסגרת התקציבית ליעדי היחידה הארגונית – הן ברמה התקציבית והן ברמה הניהולית וביצוע משימות.

בעיריית אשדוד אומרים כי כל המערך הניהולי עבר תהליך התאמה לעידן המודרני, כאשר מינהל הכספים מפקח ומנהל את המסגרת התקציבית תוך שהוא מאפשר לארגון לנצל את משאביו ביעילות ובהתאם לתכניות העבודה השנתיות. המשמעות הניהולית היא תכנון קפדני מקדים, הצגת תכניות ואישורם ע"י מנכ"ל העירייה, התאמתם למסגרת התקציבית תוך שימת דגש על תיאום תכניות בין כל זרועות העירייה. תהליך זה מגיע לסיומו בגיבוש ספר התקציב ותכניות העבודה מקושרות תקציב המוגשות ע"י הגזבר לאישור המועצה.

עודד לוי, הגזבר, אמר בהתרגשות: "קבלת הפרס באופן רציף למעלה מעשור, הנה תעודת כבוד לעירייה והוקרה לכל המנהלים והעובדים של העירייה. רשויות רבות מגיעות לאשדוד בכדי ללמוד מהניסיון הנצבר ומפריצות הדרך אשר הצוות הניהולי באשדוד מוביל בכל תחומי הפעילויות. כל יחידות העירייה נמדדות ונדרשות לעמוד ביעדים והתוצאה היא ניהול יעיל ואפקטיבי, הממקסם את המקורות של העירייה לטובת הענקת שירותים מרביים לתושב".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מסר לו ולעובדי מינהל הכספים את ברכתו על העבודה המקצועית והיעילה שהם עושים בניהול תקציבי העירייה, תוך מתן גיבוי ותמיכה לכל היחידות העירוניות ביישום המדיניות העירונית, הן של היחידות התפעוליות והשירותים המוניציפליים לתושבים והן בקידום תכניות הפיתוח המצעידות את אשדוד קדימה. "עבודת הגזברות נעשית לרוב מאחור, הרחק מאור הזרקורים, אך היא חשובה מאין כמותה בכל ארגון ובוודאי בארגון אשר נושא את דגל המצוינות ומשמש מודל חיקוי לערים רבות" אמר והודה לעודד לוי ולעובדי מינהל הכספים על העבודה הנהדרת והכבוד שהם מביאים לעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*