אשדוד מצדיעה לתנועות וארגוני הנוער

אשדוד מצדיעה לתנועות וארגוני הנוער

בחמישי האחרון (22.6), ברחבה שבין בניין העירייה לקניון הצמוד נערך הפנינג ססגוני בו הקימו נציגי תנועות וארגוני הנוער הפועלים בעיר אשדוד, דוכנים עם אטרקציות שונות שמטרתן למשוך בני נוער נוספים להצטרף לפעילות ולמשפחה השמה דגש על חינוך לערכי התנדבות בשרות הקהילה. אירוע השיא היה מופע של הזמר ליאור נרקיס ודי'גיי " SEX WHALES" -טל רוכמן בן ה-17 שהרקידו ושימחו את המשתתפים הרבים.

זו השנה השלישית שמזל שאלתיאל, ראש תחום נוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי ועומר גדג' רכז תנועות הנוער באשדוד עורכים אירוע הצעדה שכולו חוויה כיפית לחניכי ופעילי ארגוני ותנועות הנוער בעיר אשדוד במטרה להוקיר אותם על פעילותם לאורך כל השנה ולתת חשיפה כללית לכל תושבי העיר על הפעילויות השונות של תנועות וארגוני הנוער בעיר.

נוער2

המשפט המוכר- "נוער מועסק אינו מתעסק" בא לידי ביטוי באג'נדה של תחום הנוער באשדוד שמקדם את פעילותם של תנועות וארגוני הנוער ושואף כל העת להגדיל את מספר המשתתפים והפעילים בהם. מתוך כך ההפנינג היה לאטרקציה מושכת קהל שסחף ילדים, בני נוער ותושבים רבים.

האירוע נערך בלב העיר כדי לאפשר גישה נוחה לכלל תושבי אשדוד- ברחבת העירייה הפנימית, בסמוך לתחנה המרכזית. בעיר אשדוד פועלות  שבע תנועות נוער: הצופים, הנוער העובד והלומד, המחנות העולים, השומר הצעיר, בני עקיבא, עזרא, בית"ר. עם 16 שלוחות של תנועות נוער בהם קיימים כיום כ2000 חניכים- ילדים ונוער מכיתה ד'- ועד כיתה י"ב.  מעבר לאלו קיימים עוד כ- 10 ארגוני נוער נוספים כמו למשל: מד"צים(מדריכים צעירים), 'אחרי',  מרכז הכוונה לצה"ל, ניידת על"ם, 'הפוך על הפוך' ועוד…

נוער1

בנוסף למתחם ההופעות בסמוך לדוכנים שהוצבו במקום נערכה פעילות אטרקטיבית למשיכת המבקרים אל העמדות השונות כמו: ספינת פיראטים מסנאדות, "אינסטגרם חזרה בזמן", קיר גראפיטי, משחקי רצפה ענקיים, דוכן יצירת אמנות מחומרים ממוחזרים, מתנפחים רב גילאים, דוכני מזון ושתייה בעלות סמלית ומופעים של הדיג'יי והמפיק המוזיקלי המצליח טל רוכמן בן ה-17 מאשדוד המוכר בשם הבינלאומי "SEX WHALES" והזמר ליאור נרקיס עם מיטב להיטיו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*