אשדוד מפסידה להרצליה

אשדוד מפסידה להרצליה

אחת הכבשים השחורות של מכבי אשדוד באר טוביה העונה היא הרצליה, גם אתמול אשדוד לא יכלה לה וזאת למרות קאמבק מרשים ברבע השלישי, גם ברביעי נתנה אשדוד פייט אך לא הצליחה לסגור את החוב מאי הגעתה לחצי הראשון.

ניצחון היה עושה טוב לאשדוד, אפילו טוב מאוד, אשדוד שמכוונת גם לפלייאוף יכלה לעשות צעד משמעותי מאוד מול הרצליה אך לא הצליחה להתעלות בדקות הסיום.

מבחינה התקפית אשדוד עשתה את עבודתה, גארת וסוואן חזרו למספרים שלהם, תומאס נתן את התפוקה הקבועה שלו והישראלים סייעו אף הם עם 24 נקודות, ברוב משחקי העונה זה הספיק כדי לנצח אך היכולת ההתקפית הגבוהה של הרצליה או היכולת ההגנתית הנמוכה של אשדוד לא הצליחו לייצר ניצחון. וחבל.

אשדוד עם הפנים למוצ״ש, הירוקים מחיפה לא יעשו חיים קלים לאשדוד, צביקה יצטרך לעשות חושבים איך הוא מייצר כאן ניצחון. אין ספק שהביתיות לטובתו אך הוא יצטרך קצת יותר, הנחמה הגדולה היא כפי שציינו חזרתו של גארת שנעלם לכמה מחזורים כולל גמר הגביע, כברומטר הראשי של הקבוצי זוהי בהחלט בשורה טובה.

מכבי אשדוד/באר טוביה: גארט 26 (8-14 לשתיים, 3-8 לשלוש, 9 אסיסטים), סוואן 23 (6-10 לשלוש, 4 איבודים), תומאס 18 (6 אסיסטים), אורלנד 6, וורקמן ושולדבראנד 5 כ"א, גלאדנס וסולומון (7 ריבאונדים) 4 כ"א, הול 2.

בני הרצליה: זליקוביץ' 27 (5-6 לשתיים, 4-5 לשלוש, 5-8 מהקו), סינגלטון 20 (4-7 לשלוש, 12 ריבאונדים), דניס 13, קרופורד וסמואלס 11 כ"א, משעור 9, זיו 7, אנג'אי 3 (4 חסימות, 1-5 מהקו). כן שותף: סיבוני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*