אשדוד ממשיכה להפגין בכל הכח

אשדוד ממשיכה להפגין בכל הכח

השבוע הרביעי של מחאת רפורמת המשפט הופכת את העיר אשדוד ללוקיישן רשמי של הפגנה. המספרים ממשיכים לגדול משבוע לשבוע וכך גם רבגוניות המפגינים. מה שהתחיל בנציגות של פעילי האופוזיציה מחלחל לציבור הרחב ומידי שבוע מספר המפגינים גדל ומתחילים כבר לראות פנים חדשות, דתיים, ליכודניקים לייט ואנשים שמעולם לא היו מעורבים פוליטית.

ההפגנה באשדוד היא כמובן חלק משרשרת הפגנות ארצית המניבה כ-600,000 איש מרחבי הארץ לא כולל ההפגנה המרכזית בקפלן אליה הגיע אתמול עפ״י ההערכות כ-130,000 מפגינים שמבקשים רק דבר אחד: עצרו את הרפורמה – הצילו את הדמוקרטיה.

אשדוד שהוכיחה כבר שהיא יודעת לצאת לרחובות ולשנות מציאות מתחילה כרגע את צעדיה הראשונים במחאה ארצית. עד עכשיו ידעה אשדוד לטפל בבעיית הפנים שלה כשניסו לשנות סטטוס קו בישורת האחחרונה של בחירות 2018, על הגל של המחאה נבחרו לא מעט מועמדים שחייבים למחאה את המנדטים שלהם.

 

 

כבר עכשיו אנחנו מתחילים לשראות ולשמוע מועמדים שמנסים להעיר את ביצת הזהב שמטילה מנדטים ללא פרופורציה אמיתית ליכולות ול=עשייה של המועמדים. הפעם יצטרכו המועמדים למועצת העיר לחפש ביצת זהב חדשה או תפוח אדמה לוהט כדי ללהטט בקמפיין שככל הנראה יתפוצץ עלינו חקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה.

צילום: דויד אסייג

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*