אשדוד – מודל של הצטיינות בתחום החירום

אשדוד – מודל של הצטיינות בתחום החירום

שבוע שעבר היה השבוע של אגף הביטחון. הם קטפו לא פחות משני אותות חשובים המבטאים היטב הן את הנעשה בתחום הביטחון העירוני והרמה התפעולית של האגף בכל מה שקשור לחירום, והן את ההערכה וההוקרה של גופים מקצועיים לפועלם של כל עובדי האגף.

הפרס הראשון לו זכה האגף היה אות ״הרשות הבולטת במחוז דרום ופד״ם״ של פיקוד העורף לשנת 2021. והפרס השני היה "5 כוכבי יופי עבור' המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה לשנת 2021'" של המועצה לישראל יפה ופקע"ר.

שני האותות הוענקו לנציגי העירייה בטקס שנערך במעמד השר לביטחון פנים עומר בר לב, מפקד פקע״ר, האלוף אורי גורדין, ונציגי רשויות והם ביטוי הערכה הגבוה ביותר לרשות אשר מטיבה לעמוד בחזית ההתמודדות עם סבבי לחימה ואיומי רקטות בעת חירום, ומגלה חשיבה, תכנון ואיכות תפעולית במהלך כל השנה.

אריה איטח, קב"ט העיר ומי שעומד בראש אגף הביטחון, אומר כי האגף, בהתאם למדיניות העירונית, נערך כל השנה לשעת חירום, מקיים תרגילים ומרענן את השורות של כל גורמי החירום העירוניים, על מנת לעמוד באופן המיטבי בשעת מבחן. הוא שיבח את עובדי האגף ואת מר דוד בן שטרית, מנהל השיטור העירוני ומי שאחראי על אחזקת המקלטים בעיר, על רמת התחזוקה הגבוהה של כל המקלטים הציבוריים בעיר.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיבח את העושים במלאכה והודה לעובדי האגף המסורים אשר מעבר לפרסי ההצטיינות והכבוד שהנחילו לעיר, הם עושים עבודה חשובה בשמירה על רמת מוכנות ובהצלת חיים. "אני רוצה להודות לאגף הביטחון העירוני, לשיטור העירוני, לפקע״ר ולכל גורמי הביטחון שעובדים סביב השעון לשמירה תחושת הביטחון של תושבינו בשגרה ובחירום" אמר והדגיש כי "ההישג הזה כולו שלכם"!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*