אשדוד זה גם כדור מים

אשדוד זה גם כדור מים

כדור-מים: לראשונה בהיסטוריה קבוצה מאשדוד עלתה לבית העליון. קבוצת הכדור-מים של מכבי אשדוד – מרכז עירוני לשחייה, עלתה לראשונה בהיסטוריה, לבית העליון בליגת הכדור-מים. זאת לאחר שהביסה ביום רביעי בערב  בבריכת בית לברון באשדוד, את הפועל ירושלים בתוצאה 3:16 במשחק שקבע את העלייה ההיסטורית. המדובר בליגה לגילאי 14 (ישנה גם ליגה לגילאי 16 , ליגת בוגרים וליגת נשים).

מאמנת הקבוצה ג'ני פודגורניה,  מסבירה את גודל ההישג: "זו השנה השלישית מאז שאשדוד החלה להתחרות בליגה הזאת כאשר מרבית הקבוצות בליגה וכל הקבוצות במחוז שלנו, הן בעלות מסורת של כ-20 שנה ויש לכל אחת מהן כ-200 שחקנים פעילים, צוות של מאמני כושר, פילאטיס ומאמני שוערים.  לנו יש רק 40 שחקנים ומשוגעים למטרה…"

פודגורניה: לפני שלוש שנים לוולדימיר סופר, יו"ר מכבי אשדוד-מרכז שחייה עירוני עם הרעיון להקים ענף כדור מים באשדוד. סופר השיב לה, "תנסי, אני אעזור במה שאוכל" . לדברי פודגורניה  לאשדוד יש פוטנציאל ענק להפוך לאחת המובילות בענף כי באשדוד מתגוררת אוכלוסייה מאוד תרבותית מוכוונת ספורט עם הרבה יוצאי חבר העמים וצרפת שנחשבות למעצמות ספורט בענף הכדור מים (water polo).

שאול אקלנה מאמן נבחרת ישראל בכדור מים: "אשדוד מאוד חשובה לנו, היא הקבוצה הכי דרומית בענף  והיא עשתה התקדמות יפה. ללא ג'ני שהיא משוגעת לדבר, הקבוצה מאשדוד לא הייתה מצליחה לאסוף ילדים לפעילות".

עוזר המאמן של פודגורניה הוא מרטין גרצ׳יקוב רק 15 , שחקן בליגה לגילאי 16.

הילדים שאחראים לניצחון המוחץ על ירושלים: השוער אבי גנדלמן, ה-shooter גלב פריידין,  שי פישגולד שהבקיע 4 שערים, שון חן (2),  לייקין (1), אלי לוי (4), אלון ארטמונוב , גלב פריידין (4), יניב גרוייסמן , יוני ליבמן וארז שושנה.  הסנטר גל ניידין לא השתתף כי חטף דלקת אוזניים ו-40 מעלות חום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*