אשדוד התרסקה בקונכיה.

אשדוד התרסקה בקונכיה.

זה לא נראה טוב עבור אשדוד והיא מתרחקת 3 וחצי משחקים מבאר שבע שבניגוד לאשדוד הגיעה כדי לנצח. שבועיים היו לקבוצות כדי להתכונן לאירוע ונראה שבאר שבע לקחה את משחק העונה יותר ברצינות.

אשדוד הגיעה בסגל חסר מאוד, ללא ליאור אליהו שנפצע באימון וייעדר תקופה ממושכת ולה-דונטיי הנטון שלא יחזור לשחק העונה. הצהובים-כחולים לא הצליחו להתמודד עם ההפגזה של באר שבע מבחוץ, מצאו את עצמם בפיגור מוקדם וחוץ ממספר דקות במחצית הראשונה, לא ממש הצליחו לעמוד בקצב של המארחת.

77:101 זו השורה התחתונה ובמשחק העונה אשדוד הפסידה. לא מדובר על משחק צמוד ומלחמת עולם על הזכות להישאר בליגה. 24 נקודות הפרש אומרות הכל על הרוח האשדודית שכנראה פרחה עם קבלת הגזירה של ליאור אליהו ולה-דונטיי. אחרי 2 נצחונות נדירים חשבו באשדוד שעלו על דרך המלך, משחקים פנומנלים של פול סטול החזירו את הרוח ואת התקווה לצהובים של גרינברג.

בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק קריטי נוסף מול גלבוע גליל, הפסד שם יסגור ככל הנראה את העונה באופן סופי למרות שכבר עכשיו נראים הסיכויים קלושים ורק נס יכול לשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה.

קלעו לאשדוד:

סטול (4-8 לשלוש, 8 אסיסטים) וברנדוויין (5-6 מהשדה, 2-5 מהקו, 4 אסיסטים) 14 כ"א, צ'וברביץ' 13 (5-9 מהשדה, 7 ריבאונדים), אופייבו 10 (3-7 מהשדה, 4-6 מהקו), טולפסן וג'ונסון (2-7 מהשדה) 7 כ"א, בן משה 4 (1-4 לשלוש), לוינסון ופרואינד (7 ריבאונדים) 3 כ"א, דגלאס 2 (1-6 מהשדה). כן שותפו: טיומקין ועבו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*