ארתור מוגרמודוב ודויד ליטבנוב במרחק פסיעה מטוקיו 2020

ארתור מוגרמודוב ודויד ליטבנוב במרחק פסיעה מטוקיו 2020

גאווה גדולה לעיר אשדוד, באליפות העולם ברומא קטף ארתור מוגרומודוב את התואר הנכסף אלוף העולם בהרמת משקולות במשקל עד 109 ק"ג ודויד ליטבנוב מקום שלישי באליפות העולם במשקל מעל 109 ק"ג.

ההישג המכובד והמרשים של שני האשדודים מביא אותם הכי קרוב שרק אפשר לקריטריון הנדרש להופעב וייצוג של ישראל וכמובן אשדוד באולימפיאדת טוקיו 2020.

מוגרומודוב ממשיך את מגמת העלייה בדיוק במומנטום הנכון לקראת טוקיו 2020 ודויד ליטבנוב רחוק תחרות אחת ותוצאה אחת מקריטריון רשמי לאוליפיאדה.

ענף הנפת המשקולות זכה לעדנה בשלושת השנים האחרונות עם טיפוח המצויינות ברשות הספורט העירונית שסייעה בתקציבים ובתשתיות הולמות. פיתרונות נקודתיים לצרכים האישיים והמקצועיים הוכיחו את עצמם כקריטיים עבור המתאמנים, התוצאות של התהליך מניבות בדיוק במומנטום האידיאלי את התוצאות, רגע לפני האולימפיאדה.

על הצלחת ענף הרמת המשקולות מתחום אנונימי לקדמת הבמה אחראי בעיקר יורי אוזילאנר, המאמן העקשן שמאמין והופך עולמות יחד עם הספורטאים שלו, יורי דואג גם לטפח את הדור הבא ומביא תוצאות גם עם דור העתיד.

אמנם אין שום ערובה למדליות באולימפיאדה אבל אשדוד יכולה להתגאות במספר שיא של ספורטאים אולימפיים בטוקיו 2020 במידה ואחד מהשניים ישיג את הקריטריון תחוצג אשדוד ב-3 ענפים שונים לאחר שבשחייה והתעמלות אמנותית כבר הושגו הקריטריונים הנדרשים ע״י ספורטאים אשדודים.

ברשות הספורט שונתה בשנים האחרונות הגישה לגבי מצויינות אולימפית, קריטריון תמיכה שהוכן ע״י אנשי מקצוע בשיתוף מנכ״ל הרשות יורם אסרף והאחראי מטעם הרשות על נושא המצויינות וההישגיות אלון חזן, הקריטריון מבטיח סיוע בתשתיות ובמלגה לספורטאים הפוטנציאליים לקריטריון אולימפי.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: רשות הספורט השקיעה ותיעדפה את המצויינות והמצטיינים בשנים האחרונות כדי להגיע לטוקיו 2020 עם לקחים ובעיר עם כמה שיותר נציגים אשדודיים. מכאן מכוונת הרשות להמשיך ולאתר את הספורטאים המצטיינים ולתמוך בהם כדי שבעוד 4 שנים יהיו יותר יותר נציגים אשדודים במגוון רחב יותר של תחומים. הפוטנציאל קיים ואנו נחושים לעשות הכל כדי לממש אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*