ארנון בר דוד תומך ביחיאל לסרי לראשות העיר

ארנון בר דוד תומך ביחיאל לסרי לראשות העיר

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הצהיר היום (יום רביעי) על תמיכה חד משמעית בראש העיר אשדוד יחיאל לסרי לקדנציה נוספת. "אשדוד היא עיר מורכבת תרבותית, ויחיאל מוכיח כבר 15 שנה במנהיגותו כיצד בונים מרקם חיים משותף ובכבוד הדדי. אשדוד חייבת לשמור על הקיים", אמר בר דוד בפגישה שקיים עם לסרי

אשדוד היא העיר היחידה שאליה הגיע בר דוד כדי להביע תמיכה פומבית בראש עיר. הוא ציין בפגישה את הניהול המצוין שממנו נהנית עיריית אשדוד והעיר אשדוד בהנהגתו של לסרי, את מחויבותו העמוקה של ראש העיר לעובדי ועובדות העירייה, לעובדי החברות העירוניות וגם לעובדים תושבי העיר המאוגדים במפעלים ברחבי אשדוד. "אני מכיר את ההיסטוריה של אשדוד, ויכול לקבוע שאשדוד יכולה הייתה להגיע להישגים כאלה מצוינים בכל תחומי החיים רק עם ראש עיר כמו לסרי, איש עם חזון ודאגה בלתי פוסקת לעובדים ולעובדות. השילוב של שניהם, הפך את העיר היפה הזו לעיר לתפארת. זה קרה כי בראשה עומד מנהיג אמיתי, שיודע לנווט קדימה ולפעול תמיד אך ורק למען טובתם של מעל רבע מיליון תושבים. תושבי אשדוד צריכים לשמור על הקיים, יש עוד שנים רבות ליהנות מיכולותיו וממנהיגותו של יחיאל לסרי".

 

 

ראש העיר לסרי הודה לארנון בר דוד על המילים החמות ועל התמיכה: "במשך שנים ניהלנו יחד מאבקים משותפים, ותמיד בבסיסם עמדו התושבים ורווחת העובדות והעובדים בעירייה ובחברות העירוניות. יש לנו הון אנושי מצוין, והוא הבסיס להצלחה שלי ושל כולנו להצעיד את אשדוד קדימה לשורה הראשונה של מדינת ישראל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*