אריחי גרניט פורצלן – למה רצוי לבחור באריחים אלו לריצוף הבית 

אריחי גרניט פורצלן – למה רצוי לבחור באריחים אלו לריצוף הבית 

אחד מסוגי האריחים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים אשר בונים בית חדש או משפצים את ביתם הוא אריחי גרניט פורצלן. אנחנו יכולים למצוא לכך סימוכין הן בנתונים שמראים את סך המכירות של אריחים אלו ברחבי הארץ והן בעובדה שחנויות רבות מציעות אריחי גרניט פורצלן מסוגים שונים למכירה עבור הציבור הרחב.

אריחי גרניט פורצלן מתאימים לריצוף של חדרים שונים בבית, והם מחליפים את המרצפות הרגילות שהיה נהוג לרצף איתן את הבית מחד ומאידך, עבור רבים מדובר בתחליף הולם לרצפת פרקט שהיתה ועודנה מאוד פופולארית הן לריצוף של בית חדשים, ריצוף חלופי בבתים ישנים וכן במשרדים רבים.  יש להדגיש שריצוף באמצעות אריחי גרניט פורצלן מתאימים הן לריצוף פנים והן לריצוף חוץ וכן הם מתאימים, כפי שנוכל  לראות בהמשך לסוגים שונים של חדרים ברחבי הבית.

במאמר זה אנחנו ננסה להסביר מדוע אריחי גרניט פורצלן הם עדיפים על פני כל סוג של ריצוף אחר ולאילו בתים וחדרים הם יכולים להתאים לנו. חשוב להבהיר נקודה אחת לפני שנמשיך, ישנם סוגים וסגנונות שונים של אריחי גרניט פורצלן. על מנת להקל עלינו בבחירה, מוטב לבחון את הסוגים והסגנונות השונים לפני שאנחנו ממהרים לבחור איזה אריחים לרכוש.

אילו סוגי ריצופים קיימים

לפני שנסקור את היתרונות של אריחי גרניט פורצלן, אנחנו רוצים להציג בקצרה שורה של סוגי ריצוף אפשריים לבית ולמשרד.

כולנו מכירים את הפרקט, הוא מגיע בדמות עץ מלא מסוגים שונים או בדמות פרקט למינציה, וכן בריצוף דמוי פרקט. מדובר על משטחים חלקים בצבע אחיד שפורסים אותם על גבי הרצפה. היתרון שלו זה היופי והאיכות, אך הוא דורש הרבה תחזוקה ולא ניתן להשתמש בו כריצוץ חיצוני.

ריצוף אחר שאנחנו מכירים הוא שיש, מדובר בריצוף יקר שמגיע בצורות שונות, לרוב מדובר בסגנון מבריק מאוד, אך מלבד המחיר היקר שלו, חסרון נוסף הוא עמידותו והעובדה שיש צורך לתחזק אותו כל הזמן.

אריחי גרניט פורצלן הם שונים מאחר ומדובר בריצוף יחסית זול, בוודאי ביחס לפרקט או לשיש, אך גם בריצוף עמיד מאוד, שכן מדובר באבן חזקה, רמת השחיקה של האריחים גבוהה יותר מזו של הקרמיקה או של השיש, ואפשר למצוא סוגים שונים של אריחי גרניט פורצלן, דוגמא אריחים מזוגגי ואריחים הומוגניים.

יש לציין שניתן למצוא אריחי גרניט פורצלן במגוון צבעים עם שלל דוגמאות עיצוב, אלה יכולים להתאים לחדרים שונים וכאן היתרון הנוסף של אריחי גרניט פורצלן, להבדיל מפרקט או שיש, ניתן להציב אריחים אלו בחדרי שינה, סלון, מטבח, שירותים וכן בחדרים חיצוניים כמו מרפסת או בגינה.

כיום אפשר למצוא דור חדש של אריחי גרניט פורצלן שהם חזקים יותר מאלו שהכרנו בעבר, הרבה יותר עמידים, וזה מה שהופך אותם בין היתר ליותר פופולאריים בישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*