אקדמא בפסטיבל "כוכבי לילה באילת"

אקדמא בפסטיבל "כוכבי לילה באילת"

משלחת מטעם קונסרבטוריון "אקדמא" יצאה בשבוע שעבר לפסטיבל "כוכבי לילה באילת". הפסטיבל, שמאורגן על ידי עמותת "מעולים בתנופה" בשיתוף עם מחלקת נתרבות של העיר אילת, מרכז את תחומי המחול, ההתעמלות, מוזיקה קלה, והחל מהשנה, מוזיקה אמנותית.

הקבוצה כללה שני גופים ייצוגיים: תזמורת הנוער הייצוגית ומקהלת "זמירי הים" הייצוגית.

משתתפי הפסטיבל התארחו בבית מלון הסמוך לאולמות בהם הופיעו, ובו התקיימו מרבית החזרות והפעילויות של ההרכבים.
נציגי אקדמא הופיעו בשלוש הופעות: הראשון, ערב פתיחה ישראלי, שהתקיים בבית המלון, ונתן ביטוי לכל משתתפי הפסטיבל בתחומים השונים; קונצרט נוסף התקיים בקונסרבטוריון אילת, שם זכתה  המשלחת לאירוח חם ומזמין. בקונצרט זה השתתפה תזמורת הנוער הייצוגית של אילת והרכב הביג בנד הייצוגי. כמו כן, השתתפו הרכבים עצמאיים של אקדמא מטעם המחלקה הרב תחומית. הקונצרט נחתם בנגינה משותפת של תזמורת אשדוד ואילת; הפסטיבל נחתם בקונצרט גאלה, וחלוקת פרסים לזוכי התחרות ולמשתתפים בפסטיבל. הקונצרט נפתח בנגינת התזמורת ונסגר בשירת המקהלה.

במסגרת הפסטיבל קיבלו התלמידים פעילויות העשרה שונות: סדנת יציבה והרפייה לגוף, סדנת נשימה, ופעילויות חברתיות. השיא היה בכתת אמן שהועברה על ידי המלחין והפזמונאי אפי נצר, בה סיפר על חייו ופועלו,  שיתף בחוויותיו ובנסיונו הרבים בתחום המוזיקה והזמר העברי, מסר את מורשתו וארגן שירה משותפת. בסוף קונצרט הגאלה הקדישה לו המקהלה שיר שכתב, "מישהו הולך תמיד אתי" .
יתרה על זאת, התאפשר לקבוצה לטייל בעיר ובטיילת, לבלות בבריכה, ולצאת לשיט בים האדום.

בעוד שלמקהלה מסורת ארוכת שנים בנסיעות ומשלחות, זה זמן רב שהתזמורת לא יצאה לייצג את העיר אשדוד. החיבור עם המקהלה הביא לגיבוש ולצבירת חוויות חיוביות והנאה מרובה, שהיא סנונית ראשונה לעוד נסיעות מסוג זה.

IMG-20160413-WA0042

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*