אפשר להירגע: שירי מימון והמחזמר שיקגו יגיעו לישראל

אפשר להירגע: שירי מימון והמחזמר שיקגו יגיעו לישראל

לאחר ביקוש אדיר מצד הקהל הישראלי, ניאותה ההפקה המקורית של המחזמר "שיקגו", להגיע למספר מצומצם של הופעות בישראל יחד עם הכוכבת החדשה – שירי מימון. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אחרי שכבשה את הבמה בבכורה בברודווי בשבוע שעבר, הזמרת הישראלית המצליחה שירי מימון תגיע עם המחזמר שיקגו לישראל בחורף 2019 לסדרת הופעות קצרה בהיכל התרבות בתל אביב. מימון תגיע לכאן יחד עם כל הקאסט המלא והמקורי של המחזמר המצליח.

כזכור, לאחר אודישנים מוצלחים, הצליחה שירי מימון לכבוש את המפיקים האמריקאים ולוהקה לתפקיד הראשי של המחזמר שיקגו הידוע בתפקידה של רוקסי הארט. מדובר בגרסה ה"חדשה" של המחזמר שכבר הספיק לרוץ מאז 1996 ולהופיע ברציפות בכ-33,000 הופעות.

מאז הפרסומים על הליהוק המפתיע של מימון למחזמר, הצטבר ביקוש גדול בקרב הקהל הישראלי שרבים ממנו אף החליטו לטוס במיוחד לניו יורק כדי לצפות במימון מככבת על הבנות בברודווי. חברת הפקה ישראלית, שזיהתה את הביקוש הגדול, החליטה להרים את הכפפה, וניהלה משא ומתן מול הפקת המחזמר כדי להביאו עם מימון ועם כל התפאורה והקאסט המקורי להופעות בישראל.

עלילת המחזמר מתרחשת על רקע תקופת היובש בשיקגו שבארצות הברית ומספרת על רוקסי הארט, עקרת בית ביום ורקדנית ברים בלילה המנהלת רומן שהסתבך ורוצחת את המאהב. בעזרתו של עורך הדין בילי פלין אותו היא שוכרת, סיפור הרצח תופס כותרות ראשיות בעיתונות והארט הופכת לכוכבת גדולה בעיר שיקגו.

זה כבר שנים רבות שחברות הפקה ישראליות מנסות להביא את המחזמר המפורסם לישראל אך עד עתה, אף ניסיון לא צלח. לכן, עבור חובבי המחזמר שיקגו בפרט וחובבי מחזות זמר מושקעים בכלל, מדובר בהחלט בידיעה משמחת ביותר.
המחזמר יגיע לישראל ויציג הופעות בהיכל התרבות בתל אביב בין התאריכים 7-11 במרץ 2019. מחיר הכרטיסים: החל מ-245 ש"ח.

אפשר למצוא פרטים נוספים על המחזמר שיקגו באתר קצת תרבות הסוקר את כל אירועי התרבות והבידור המומלצים בישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*