אפשרות של החייאת מצבר לרכב

אפשרות של החייאת מצבר לרכב

נהג שאינו מצליח להתניע את הרכב שלו, בוחן כמה נקודות אפשריות ובמקרים רבים הוא חושש שהמצבר התרוקן, כיוון שהוא שכח את האורות דולקים כל הלילה.

החייאת מצבר לרכב

לעיתים קורים מצבים כאלו אך מכיוון שהמצבר תקין כיוון שהוא נרכש לפני כמה חודשים, צריך לבצע מהלך של החייאת מצבר לרכב. אחת הדרכים היא באמצעות הטענה מרכב אחר באמצעות כבלים ייעודיים לכך. מקרבים רכב של שכן או של חבר מחברים בין שני המצברים באמצעות כבלים ותוך פרק זמן קצר אפשר להתניע את הרכב ולצאת לנסיעה. אפשר לבצע מהלך זה של חיבור באמצעות כבלים בין כל סוגי הרכבים, למעט אם מדובר ברכב חשמלי או היברידי.

ההמלצה היא לצאת לנסיעה מהירה בכביש ראשי כדי שתהיה טעינה חוזרת מהירה וכך לא יהיו לבעל הרכב בעיות חוזרות כאלו. תוך חצי שעה או שעה של נסיעה המטען מתמלא שוב וכך המצב חוזר לקדמותו.

מכונאי שמגיע לבית הלקוח

הדרך הנוחה ביותר כדי לבצע מהלך זה היא לקרוא לאיש השירות שיש לו תמיד ברכב כבלים מסוג זה. הוא מגיע לביתו של הלקוח מחבר את הכבלים בין המכוניות וההשפעה ניכרת באופן כמעט מידי.

יש מקרים שבהם המצבר לא מתמלא כיוון שהוא פעיל פרק זמן ארוך ושבק חיים ולכן אין ברירה אלא לשלוף אותו ולהתקין במקומו מצבר לרכב ברעננה, כיוון שללא מהלך של החלפת מצבר לא תהיה כל אפשרות להתניע את הרכב.

אורך החיים של המצבר

אורך חייו של מצבר תואם את תקופת האחריות שמעניק היצרן ובמקרים רבים אף מעבר לכך. יש מצברים שפעילים שנה וחצי, שנתיים וגם יותר. הכול תלוי בהרגלי הנסיעה של רכב זה. אם מתבצעות בו הרבה נסיעות מהירות באוטוסטרדות, המצבר מצליח להטעין את עצמו שוב ושוב ולכן הוא מחזיק מעמד זמן ארוך.

שירות מהיר ללקוחות

כאשר נהג מתקשר למוקד שירות הלקוחות, הוא מיידע שיש צורך ככל הנראה להתקין מצבר חדש ולכן איש השירות מגיע אליו במהירות ודואג שיהיה לו ברכב מטען שהוא מתאים לדגם של הרכב התקול. הפעולה המהירה מאפשרת לנהג לצאת מהר מאד לדרכו לאחר עיכוב קל בלבד.

בדרך זו אין צורך להזמין גרר שיעביר את הרכב למוסך, דבר שאורך זמן של ההמתנה ושל הנסיעה, תשלום לגרר והמתנה במוסך עד שהעבודה תתבצע. מהלך זה מיותר בימינו לאור העובדה שאופציית החלפת המצבר מתבצעת במהירות רבה על ידי מכונאי מנוסה אשר מיומן בעבודה מסוג זה.

הלקוח רוכש את המצבר שנראה לו הנכון ביותר עבורו, על פי תקופת האחריות, איכותו של המוצר, המוניטין של המותג ואם מדובר במוצר ישראלי או מוצר שמייבאים מחו"ל. חשוב לוודא שהמצבר עומד בתקן הישראלי ולא מדובר ביצרן שאינו מוכר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*