אסתטיקה דנטלית מתקדמת – ראשון לציון והסביבה

אסתטיקה דנטלית מתקדמת – ראשון לציון והסביבה

גם אתם חולמים על חיוך יפה ובטוח עם שיניים לבנות ומלאות? חשוב שתדעו שכיום אפשר להשיג תוצאות נהדרות עם אסתטיקה דנטלית מתקדמת בראשון לציון והסביבה.

שינויים מרשימים בשנים האחרונות

חדשות רפואית לא פסחה מעולם על רפואת השיניים והדברים נכונים מאוד גם לגבי השנים האחרונות. רופא שיניים בעל הבנה וניסיון בתחום יכול לספר לכם על חידושים מעניינים ומוצלחים מאוד, הנוגעים גם לתחום האסתטי. מדובר למשל על חומרים מרוכבים שהינם חזקים ועמידים יותר בהשוואה לעבר, וגם בעלי גוון הדומה לצבע השיניים ולכן אינם בולטים בשחור כמו האמלגם. דוגמא נוספת היא שיטות מתקדמות להבנת שיניים שאינן פוגמות בהן או יוצרות רגישויות או כאבים – עם תוצאות מושלמות. לכך מצטרפים עוד חידושים מעניינים כגון ציפויי החרסינה להשלמת שיניים שבורות, מרווחים וכדומה – המבוצעים בצורה מתקדמת ואפילו עם הדמיה שמראה לכם את התוצאות מראש.

למצוא מרפאת שיניים טובה

חשוב לא להבין שלא כל הרופאים מסוגלים להעניק את אותו המענה בתחום האסתטי. אמנם ההתערבויות האלו בהחלט מהווים חלק ממה שמוצע במרפאות, אך ישנם הבדלים משמעותיים בטכנולוגיות, בחומרים, ברמה המקצועית ואף בגישה הכללית כלפי טיפולי שיניים ואסתטיקה דנטלית. זכרו כי רופא שיניים העובד בעיר ראשון לציון או בסביבה, אשר דוגל ברפואה חדשנית, יכול לעשות את ההבדל החשוב בין תוצאות סבירות למושלמות. כך לדוגמא, אם זוהי מרפאת שיניים הדוגלת בהתערבות זעיר פולשנית, הרי שציפויי החרסינה (ולמעשה כל הטיפולים) יבוצעו באמצעות מיקרוסקופ טיפולי. בעזרת המיקרוסקופ אפשר להשיג תוצאות מרשימות ביותר עם שיוף מינימאלי ביותר של חומר השן, ולפעמים בלי שיוף בכלל. בנוסף, בחלק מהמרפאות מחזיקים מכשור לייזר שיכול להידרש גם הוא בעת טיפולים אסתטיים של חלל הפה, למשל אם המטופל גם סובל מדלקת חניכיים וצריך לטהר ולנקות את הרקמות מחיידקים.

לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר

מאז ומתמיד היה ידוע שחיוך יפה פותח דלתות ולבבות, ומהווה אמצעי חשוב ליצירת רושם ראשוני טוב. הבעיה היא שלאורך השנים השיניים שלנו נעשות פחות יפות, למשל עקב עישון או שתיית קפה, בגלל היבטים תורשתיים או אחרי חבלות. זכרו שלרופאי השניים המובחרים יש פתרונות יעילים ובטוחים לבעיות אלו, עם הליכים קצרים מאוד שלרוב נפרשים על פני פגישה אחת או שתיים בלבד.

יחד עם זאת, כשהדברים מגיעים אל המראה שלכם ממש לא כדאי להתפשר על התוצאות. חשוב להבין כי תחום האסתטיקה הדנטלית הוא כמעט בגדר אומנות בכל הקשור לדיוק ולמיומנות הנדרשים מהרופא. לכן, בחירה המסתמכת אך ורק על הצעת המחיר היא ממש לא הכיוון בתחום הזה. לא שצריך לשלם המון כסף, אבל גם לא לוותר על רופא שמציע את חזית הקדמה הטכנולוגית ברפואת השיניים, ואפילו כדאי להתבונן בתיק העבודות שלו. כן! יש דבר כזה תיקה עבודות גם ברפואת שיניים – אז בקשו ממי שעובד בעירכם (רשל"צ או כל מקום אחר) לראות תוצאות של טיפולים אסתטיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*