"אני לא מפחד להתחסן, אני סומך על מערכת הבריאות במדינת ישראל"

"אני לא מפחד להתחסן, אני סומך על מערכת הבריאות במדינת ישראל"

את הדברים האלה אמר יצחק עמר, תושב אשדוד – מהראשונים שקיבלו את החיסון השלישי בישראל

 מאות לקוחות מאוחדת הגיעו היום (שישי) אל מרפאות מאוחדת הפרוסות ברחבי מחוז דרום, בכדי לקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה. כזכור, בהמשך להנחיית משרד הבריאות למתן מנת חיסון שלישית לבני 60 ומעלה, מאוחדת נערכה לבצע את החיסון השלישי לבני 60 ומעלה העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות.

בין הראשונים שקיבלו את מנת החיסון השלישית היה יצחק עמר, תושב אשדוד, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-86. לדבריו, "אני לא מפחד להתחסן, אני סומך על מערכת הבריאות במדינת ישראל, מיד הגעתי לבצע את החיסון השלישי. עשיתי שני חיסונים בעבר, והרופא שהתייעצתי איתו אמר לי שאני חייב להתחסן וידעתי . באופן אישי, אין בי שום פחד".

ד"ר דניאל כץ, סגן רופא מחוזי במאוחדת מחוז דרום אמר כי "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העלייה בתחלואה הקשה. מגיפות מנצחים בעיקר עם חיסונים, ואני קורא לכל מי שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם".

על מערך החיסונים במחוז דרום אמונה מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג'מן. את החיסונים במרפאת 'שבט לוי' באשדוד ביצעו מירה בן חמו ורינת פישמן בליווי אחות מוסמכת דיאנה אקסלרוד.

לדברי אקסלרוד, "פתחנו את הבוקר עם היענות מאוד גבוהה לחיסונים. אנשים לא חששו להגיע, ההפך – קיבלנו מאות פניות לחיסון השלישי מבני 60 ומעלה. למרות שמלכתחילה החיסונים היו במלאי מוגבל, מנהלי מאוחדת עבדו מאוד קשה בשביל שנקבל אספקה חדשה של חיסוני פייזר – לכן אנו עומדים בזמנים ולקוחות מאוחדת נהנים משירות קבלת החיסונים ברמה המיטבית".

לקוחות מאוחדת, בני 60 ומעלה שחוסנו במנה השנייה לפני למעלה מ-5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים – יכולים להזמין תור לחיסון באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה או באתר מאוחדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*