אמש נפתח פסטיבל תור הזהב באשדוד!

אמש נפתח פסטיבל תור הזהב באשדוד!

קהל אלפים הגיע ומילא עד אפס מקום את מתחם התרבות של העיר אשדוד. בין המופעים שהתקיימו אמש: המופע של ישי לוי, שיר לוי ונתי לוי, אנסמבל חלוואת וויולט סלאמה, סלוניקי שלי, המופע 'אביב גיאורגי' ועוד. אמפי אשדוד חגג עם 4000 איש את המופע המשותף של אביב גפן ואביתר בנאי.

המופעים הצבעוניים והמגוונים אשר מביאים את רב התרבותיות של הפסטיבל מילאו את העיר רחובות העיר באורחים רבים מכל רחבי הארץ.

זו השנה השניה בה מוענק פרס תור הזהב. בטקס חגיגי ומרגש הוענקו פרסים לפרופ' יוסף שיטרית, הפסנתרן מוריס אל מדיוני ופרס מיתר הזהב בתפוצות הוענק לזמר אנריקו מסיאס.

בטקס אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "תור הזהב זו מורשת של יום יום ולא רק בפסטיבל. התרבויות השונות יוצרות מציאות ושורשים שנשענים על עשייה תרבותית, אקדמית, רוחנית וחברתית. אנשים שהקדישו את חייהם ליצירה ועשייה אמנותית כדי להחיות, לתעד ולשמר את המורשת.
הערב אנו מוקירים תודה לשלושה אנשים, להם אנחנו חייבים את המורשת שיצרנו באשדוד.
כולנו מכירים אותם, הם הצליחו ליצור מעבר לחיים השוטפים שלהם, יצירה ענקית- כל אחד בתרבות בה הוא צמח. ראו בעשייה שלהם נכס תרבותי אותה תרמו והפכו לחלק מההוויה שנוצרת בישראל ה"חדשה" באהבה אין קץ. בהענקת פרס תר הזהב, אנו מחזירים להם מעט מהאהבה הזו, ולבני המשפחה שתמכו בהם. תודה למוטי מלכא מנכ"ל הפסטיבל על היוזמה לפסטיבל "תור הזהב" ובכלל, על החוויה והשפע התרבותי שאתה מעניק לכל תושבי אשדוד, האזור ובכלל לתושבי מדינת ישראל. בנוסף, תודה לוועדת הפרס הנכבדה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*